Ešte sa chcem opýtať. Kedysi sa L28 točila ešte pri tehelni v DNV, potom bola odklonená na Opletalovu. Teraz na Google Earth vidím, že tam stoja nejaké dve velké budovu podobné skladom alebo výrobným halám, čo to je, nevie niekto? Tiež by ma zaujímalo, či je premávka dvoch liniek potrebná až na Opletalovu, ešte keď je L28 posilnená oproti pôvodnému stavu kedy premávala 1-2x do hodiny keď premávala trasu Opletalova - Kameňolom
no.ev.di.
Nedávno som šiel L147, fajn trasa aj celkom dosť ľudí sa s ňou viezlo, len ma tak napadlo, že či by nebolo lepšie ju viesť v inej trase, ktorá by bola kratšia a umožnila zaviesť na linke 30min interval a využiť by sa dala pre ľudí bývajúcich v okolí Horského park na obidvoch koncoch.
Tu dávam návrh trasy :http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.158342,17.09758&spn=0.01075,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.00048d4cc09bf5e943867
z časti je to stará trasa L42 a využíva úsek trasy L147 Kalvária - Hodžovo nám., prestávky by vodič mal vo voz. Hroboňova. Od Búdkovej to je k Slavínu pešo 650m a od navrhovanej trasy L147 250m. Pri 30min intervale linky by mali ľudia bývajúci pri trase L147 možnosť cestovať na autobusy z Hroboňovej (34,41,63,83,84) a t-bus od Amfiteátru (207). Súčasná trasa L147 má niečo cez 8,5km (jedno kolo), v novom návrhu by mala 7km na jedno kolo.