Reply on: Majo #152926:
Hlúpe je, že ty o tom vieš akurát tak to, čo si vyčítal zo šotowebov a už si s rozsudkom hotový. Prečo asi si to mestá kupujú? Prečo mestá najviac postihnuté problémami s Combinami (Potsdam, Freiburg, Bern) objednávajú ďalšie série? Aký je zásadný rozdiel medzi Combinom, Variobahnom, Incentrom, Citadisom a Outlookom? Budapeštianske Combino je tiež to najhoršie, čo Siemens vyrobil?Ad vedľajší príspevok: Samozrejme ti nepoviem čo, lebo by si tvrdil, že si to vedel. Však napíš ty, čo si myslíš, že napodobňuješ.
no.ev.di.
Nedávno som šiel L147, fajn trasa aj celkom dosť ľudí sa s ňou viezlo, len ma tak napadlo, že či by nebolo lepšie ju viesť v inej trase, ktorá by bola kratšia a umožnila zaviesť na linke 30min interval a využiť by sa dala pre ľudí bývajúcich v okolí Horského park na obidvoch koncoch.
Tu dávam návrh trasy :http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.158342,17.09758&spn=0.01075,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.00048d4cc09bf5e943867
z časti je to stará trasa L42 a využíva úsek trasy L147 Kalvária - Hodžovo nám., prestávky by vodič mal vo voz. Hroboňova. Od Búdkovej to je k Slavínu pešo 650m a od navrhovanej trasy L147 250m. Pri 30min intervale linky by mali ľudia bývajúci pri trase L147 možnosť cestovať na autobusy z Hroboňovej (34,41,63,83,84) a t-bus od Amfiteátru (207). Súčasná trasa L147 má niečo cez 8,5km (jedno kolo), v novom návrhu by mala 7km na jedno kolo.