za takú údržbu by som rad radom strieľal tých údržbárov ? veď to je nemysliteľné aby hentak vyzeral autobus! Chápem, že rám, motorové časti udržovať nie je easy ale interiér a zovňajšok by nemali byť problémom sakra! ?
Buď prvý septembrový víkend (sobotu) ako dva roky doteraz, alebo v sobotu počas EU týždňa debility (mobility), čo by vychádza na sobotu 18. 9, možno nedeľu 19
je to trochu blbo pomenované, lebo keď sa povie motorové, a t-bus motor má (síce len elektro), tak to tam človek zaradí. A zaujímalo by ma, že čo je duobus, alebo t-bus s pomocným dieselagregátom ? dokiaľ jazdí ako t-bus vzťahuje sa na neho pravidlo pre t-bus a potom keď jazdí ako a-bus, tak sa na neho vzťahujú pravidlá premávky pre motorové vozidlá, teda to isté čo IAD?
Nie, z legislatívneho hľadiska nie je trolejbus motorové vozidlo. Keďže je dráhovým vozidlom, vzťahuje sa naň Zákon o dráhach a Zákon o doprave na dráhach.
Práve som sa dočítal toto : Motorovým vozidlom sa rozumie nekoľajové vozidlo poháňané vlastným motorom, s výnimkou mechanického alebo elektronického motorového vozíka pre zdravotne postihnuté osoby a TROLEJBUS.
jj, keď sa zavedie na SÚ t-bus a bude premávať len L31 v trase SÚ - Trnavské mýto, príp. by sa točila na Jelačičovej, a vznikla by L62 v trase Súhvezdná - Račianske mýto, tak by mohla premávať nostalgická L39 počas víkendov v hodinovom intervale, keďže L39 prežila snáď všetky zmeny v číslovaní a jej trasa sa menila iba minimálne. Takisto aj L29 je nezmenená od začiatku svojej prevádzky.
Mohly by zachovať 1512 ako historickú kedže tá je pojazdna a ani veľkú generalku nepotrebuje A potom
1510
A vytvoriť nostalgicku linku kde by jazdili najlepšie by bolo ak by kopirovala jej trasa nejakú linku kde boly nasadzovane prvé bratislavské 283
Dobry vecer -pracoval som mesiac v MHD Nitra a chcem sa opytat-aj v Bratislave nemaju vodici MHD na konecnych moznost WC a umývarky-lebo v Nitre je iba WC na dvoch konecnych-dik za odpoved
asi je to v rovine "počul som" a "povráva sa", príp. "rozhodlo sa" ale s historičákmi to je tak, že keď sa v roku 2008 rozhodlo ktoré Ik280 budú ako historičáky a v rokoch 2008-2010 ktoré 283 to budú, tak to nemuselo byť konečné slovo ...
Mňa by skôr zaujímalo,že odkiaľ tie informácie a ikarusoch pán správca berie?Napríklad o takej 1510,ktorá už niekolko rokov stojí v ohrade a vyzerá akoby sa na nej niekto vybúril by som nikdy nepovedal že by to malo byť historické vozidlo.
Neviem ako je na tom 1512, ale dnes som išiel okolo Juráku a videl som vnútri 4940, čo mal byť tiež pôvodne historičák, aspoň v katalógu má rámček, ale zároveň je vedený ako vyradený.
tak načo to tam píše, keď to nie je overené? ? inak SORky B9.5 nám starnú, už 26ks má 8 a viac rokov, už len 7ks je mladších, konkrétne 5-ročných, ale tých 18 hrbatých humusákov len teraz bude mať 3 roky ?
no.ev.di.