http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/15655
"STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch."
Existuje vôbec také vozidlo, alebo chce byť DPB prvým prevádzkovateľom takéhoto vozidla na svete? ?
"STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch."
Existuje vôbec také vozidlo, alebo chce byť DPB prvým prevádzkovateľom takéhoto vozidla na svete? ?
Sommelier
Re #152072 Papyr: Ja že Pedro Ximenéz ?
Re #152073 no.ev.di.: nemyslím, že to sú policajti, ktorí by boli proti obojstrannej premávke električiek
Re #152081 Valec: hej, ale imho, by bol dopyt po doprave vyšší ak by premávali električky - aj keď s prestupom. V prípade náhradnej autobusovej sa ľudia rozlezú po ostatných linkách - aj tak musia na autobus a často lepšie spojenie ako s x14.
Možno vymýšľam, ale zaujímavé pre takéto prípady by bolo zopár PLF s obomi stredovými dverami..