Reakcia na: marek #151522:
Tiež mi občas lezie na nervy existencia tých sklopných sedadiel. Raz som mal cestu na Dlháče s gitarou (podotýkam, že aj s batožinovým lístkom), s tým, že som chcel vystúpiť až hore na Kuklovskej. Aby som zaberal minimum miesta (autobus bol plný), postavil som sa práve do rohu toho priestoru. No asi tak na 15 sekúnd, kým sa jedna pani, zjavne nie v dôchodkovom veku, nezačala dožadovať sklopného sedadla. Bolo mi súdené prejsť do uličky a vystupovať skoro na každej zastávke, lebo tých 7 minút by niekoho zabilo, že by postál. ?
keyboard
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?