Reply on: 810zssk #151525:
Capacity pre BA ma malo miesta na sedenie, to je jasne, to je ale problem DPB, urcite sa robi aj s viac miestami na sedenie. Zle riesene je ale sedenie pri motore: (a) pozdlzne umiestnene sedadla nie su nikdy dobre a pohodlne a maju len to vyhodu, ze (b) umoznuju stat viac ludom, co ale v pripade Capacity neplati, bo su tam schodiky. Riesenie zadnej casti ako ma Solaris 15 (teda predpokladam ze podobne riesene su aj 18ky, neznam) je ovela lepsie a efektivnejsie.
keyboard
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?