mne v sore vadi asi iba podklad pod sedadlami co su otocene chrbtom k vodicovi. krajne sedadlo je moc daleko od kraja a clovek sa pri zliezani akurat tak odre. sedadla v opacnom smere su v pohode.
pridam jednu prihodu zo vcera. do poslednych dveri nastupil starsi ujo s palickou. robil mu problem aj ten jeden "schod" do autobusu ale sadnut si chcel na sedadlo hned pred motorom ku ktoremu su dva schody ? ked asi po dvoch minutach zistil ze je to vysoko tak si isiel sadnut viac dopredu.
pridam jednu prihodu zo vcera. do poslednych dveri nastupil starsi ujo s palickou. robil mu problem aj ten jeden "schod" do autobusu ale sadnut si chcel na sedadlo hned pred motorom ku ktoremu su dva schody ? ked asi po dvoch minutach zistil ze je to vysoko tak si isiel sadnut viac dopredu.
no.ev.di.
Inak opäť sa v skladbe vozového parku a-busov rysujú paralely s minulosťou. 100ks Ik435, 107ks Karosa B741, 21ks Ik283, 35ks TAM 272A 180M. Tak nejak to vyzerá s novými vozidlami : SOR 100ks, MBCC 25ks (príp. 40) a plánovaný počet CNG 60ks (čo vzhľadom na to, že SOR nemôže vyhrať nebolo vypísané...). Zaujímavé, že zrazu nemôže byť väčšina vozidiel na CNG pohon, však DPB vyraďoval kĺbové autobusy a nahradzoval ich Solarismi práve preto, že boli CNG a obhajoval to tým, že chce výlučne už len CNG autobusy.