V SORe ulicku zmensuju hlavne kadejake vystupky do ulicky
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=60515&idg=1470&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=49515&idg=1316&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=60515&idg=1470&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=49515&idg=1316&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
no.ev.di.
Inak opäť sa v skladbe vozového parku a-busov rysujú paralely s minulosťou. 100ks Ik435, 107ks Karosa B741, 21ks Ik283, 35ks TAM 272A 180M. Tak nejak to vyzerá s novými vozidlami : SOR 100ks, MBCC 25ks (príp. 40) a plánovaný počet CNG 60ks (čo vzhľadom na to, že SOR nemôže vyhrať nebolo vypísané...). Zaujímavé, že zrazu nemôže byť väčšina vozidiel na CNG pohon, však DPB vyraďoval kĺbové autobusy a nahradzoval ich Solarismi práve preto, že boli CNG a obhajoval to tým, že chce výlučne už len CNG autobusy.