Tak ja si platim sluzbu, ktoru mi DPB neda? Preco ja mam prestupovat? Tu nejde o vyluku skrz oprav, poruch, alebo havarie... ? Preco nestartuju z hypersuper noveho centra BA Eurovea? Nekecal niekto ako to bude nove centrum BA? Tak nech idu tam..alebo trebars Incheba, tam nebudu tiez nikomu zavadzat ?
Tak mne sa zda ze su semafory na Mileticke vypnute od 22:00 do 6:00. Aspon ked tade idem okolo polnoci tak uz blika len oranzova. Samozrejme okrem krizovatky Mileticova-Prievizska, kde semafory idu nepretrzite 24h, 365d v roku, ak su vypnute tak sa musel stat zazrak, lebo funguju aj pri vypadku prudu na celej ulici.
a víťazom sa stáva... súkromný podnikateľ B. Za(á)hradník s firmou (založenou dajme tomu v 06-07/2010), ktorej predmetom činnosti je od nepamäati výroba a predaj vozidiel na čistenie
mimochodom, chýba mi v zadaní, ako prebieha samotné kosenie - tiež bezkontaktne?
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/15655
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.
Rozlisuje sa pri case zapinania a vypinania semaforov aj to ci su prazdniny? Lebo prave (6:30) som sa vracal domov z pekarne a krizovatka Kosicka / Mileticova bola takmer prazdna a ten semafor tam akurat zbytocne zdrzoval, hoci cez sk. rok je zrejme potrebny.
faktom ale je, ze ta ulicka v MB je naozaj neporovnatelne sirsia ako v SORe. Tiez nepoznam presnu sirku, ale zrejme je rozdiel velky, pretoze je to citit pri praktickom vyuzivani busu. Takze ten myslim dost velky rozdiel je nepopieratlny...aj ked zatial asi nikym z nas nezmerany
nezmení sa ale to, že hrbatých SORiek sa najskôr zbavíme v roku 2018-2020 ale to by sa museli vozidlá u nás vyraďovať po 8-10 rokoch a nie 15-18.
Jediná vec, čo mi na NB18 prekáža je strohosť interiéru, moc hranaté, zatiaľ čo Tedomy a Solarisy sú o dosť krajšie vyhotovené. SOR je taká suchotina, aj keď je to citeľný krok vpred oproti Ik435 a Karosám B741. Je zaujímavé napr.,že prechod medzi NP časťou a vyvýšeniu časťou riešil SOR na karosérií šikmou časťou okenného rámu a na NB nemohol tie dva schody na ľavom boku na lištách vyriešiť šikmou časťou ? Na prenajatých Mercedesoch je to dobre vidno ako to má vyzerať.
Ak si pamätám dobre z jedného článku pred pár rokmi tak DPB spolupracoval na vývoji SORu BN12 tak asi k nemu cítia istý vzťah. ? Ale ja by som preferoval radšej TEDOMy, ale neboj v decembri sú voľby a zmení sa pravdepodobne celé vedenie mesta a tým pádom aj DPB a možno bude všetko ináč. ?
Mikimaus