Ad ****ve katy. Tie vie aj mikroelektronika. Ale "spravne" nastavene kriteria obstaravania sa isto postaraju o "spravneho" vitaza. Myslel som, ze aspon Bratislava ma trosku normalneho rozumu.
veď tam by stačili iba "oznamovači", odchytávať autá podľa EČV by stačilo aj na druhej strane mosta 
. Kto vyvodí následky. Za odpoved Dakujem.
Aj ked zas tu vynimocne uznavam, ze tam sa inak ako autom dostat neda.

tiež by bolo zaujímavé, či na to vôbec majú stavebné povolenie + či náhodou neexistuje nejaká norma, podľa ktorej majú byť reklamné pútače X metrov od kraja vozovky z dôvodu nerozptyľovania pozornosti... (alebo to platí iba mimo obce?)
- hádam nechceš, aby ich montoval superzáhradkár osobne
eripmav
ok, ak je pravda ze sucastne palubne pocitace su zastarane a maju 22 rokov, to som nevedel, tak potom je to celkom ospravedlnitelne... ale aj tak nechapem ked maju (technologicky) tolko rokov, preco uz najmenej 5 rokov nemontuje DPB do novych vozidiel technologicky novsie palubne pocitace so spatnou kompatibilitou so starym systemom (to dufam nie je problem, ale v statnej sprave nic nie je prekvapenim)
takze v DPB sa bude dat platit bezkontaktnou kartou... cize novy sposob navyse... uz to je niekde v porovnatelnom meste odskusane, alebo to je DPB experiment?? ? v Brne ani Prahe som nic take nevidel... a nie len ze experiment, ale zase vsetci aj zaplatime vymenu vsetkych oznacovacov... genialne... preco mam pocit ze integrovana doprava nie je o tomto, ale o niecom uplne inom...