Reakcia na: eripmav #149795:
Ja píšem že to sú zámienky pre výberové konanie(na emtrest). Nie dôvody. BČK platby v MHD nemajú ani v Prahe ani Brne, aj keď v Brne sa to vraj ide realizovať už. Tri druhy platieb cestovného: teda jednorazové papierové lístky, jednorazové lístky z BČK a predplatné lístky (električenky) majú napr v Košiciach. BID je najmä o myslení ľudí a z toho vyplývajúcich krokov. Keď SL odmietali fakticky, (nie podľa vyjadrení ale podľa skutkov) BID temer vo všetkých jej bodoch, nadradený orgán (BSK) im to mal prikázať. Ale neurobil tak, lebo boli navzájom "kamaráti". Tu sa vkladajú nádeje do nového vedenia BSK...
Ale pre spustenie BID sú nutné aj zariadenia tarifného a informačného systému, na ktoré opäť nemá vyčlenené ani mesto ani BSK temer žiadne € (opäť problém v myslení). Preto sa všetko obstaráva za EURO fondy. Ak na niečo ministerstvo neschváli žiadosť, dotyčné zariadenia sa nenakúpia (resp. nakúpia sa o viac rokov neskôr) a to môže celú BID ohroziť.
veď tam by stačili iba "oznamovači", odchytávať autá podľa EČV by stačilo aj na druhej strane mosta 
. Kto vyvodí následky. Za odpoved Dakujem.
Mike
1. dnes sú v SL a ich zákazníci akože enchcú o tento produkt prísť. a keď sú v SL nech potom sú všade v BID
2. prirpavuje sa (stále sa odsúva :-D) projekt bratislava city card, kde bude hlavne el. peňaženka, teda nech sa dá za to aj cestovať = netreba kupovať cl, ale rovno sa to označí vo voze
Dnes je jasné, že musia ostať električenky (= predplatné CL), ktoré bude mať aj naďalej väčšina cestujúcich; elektronické peňaženky bude mať iba menšina. Ale stále sú tu u pár ľudí úvahy, že v budúcnosti nehať iba el. peňaženky, električenky zrušiť. Odborníci musia zabezpečiť, aby k tomuto nikdy nedošlo...