Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #14842:
ano, mal som na mysli Vogelsitze. Aj napriek tomu, ze su pekne a relativne pohodlne, v mojich ociach neprekonali jednoduchu, pohodlnu a z anatomickeho hladiska vyborne premyslenu konstrukciu starych sedadiel z 9tr a prvych serii 14Tr. Keby sa tieto stare sedadla vybavili nejakym vkusnym textilnym potahom, nebolo by im paru.
Papyr: Neviem, ake mate vy sedadla v TrMkach, ale my tu mame VogelSitze. Take su tu v 15TrM, K2S, T3S a SOR. Su to uplne najlepsie sedadla zo vsetkych. Na nich sa sedi lepsie ako doma.
Reakcia na: Neopl@n #14840:
No jasne 🙂
Reakcia na: Spectre #14838:
o tom mi hovor->>> to smykanie je fakt pohodlne...


btw XYZ k tym transparentom. to njesu prachy na dalsie?
Reakcia na: Z #14836:
No neviem, zeby aj DPMP chcel rovnako hnusne drevene sedadla? Totiz aj starsie presovske TAMbusy maju tie drevene sedadla. Az ev.c.328 dostal textilne, a tie su zas najvydarenejsie z textilnych sedadiel, ktore som kedy videl.

Na Karosach 900, trolejbusoch TrM, elektrickach T3 a T6 - tam nikde sa nemozem poriadne opriet a sediet pohodlne. To sa da len v starych 14Tr, v I-280 a v tom jedinom TAM buse s textilnymi sedackami.
Reakcia na: Z #14836:
Ja si myslim, ze nasi cestujuci by zdevastovali sedadla aj keby boli trebars cele ocelove 🙂 🙂 🙂

Ale inak okrem starych 14Tr su aj tie v Ik280, alebo 283 vcelku pohodlne - len v 280ke je dost malo miesta na nohy. Na TAMBUSackych sa mne osobne tiez nesedi zle (zdrave na chrbticu 🙂 ). Jedina nevyhoda, ze sa smykaju.
Reakcia na: Neopl@n #14816:
e #14816 > Pretoze do kratkych TAM-ov boli namontovane nove transparenty BUSE - povodne tam neboli ziadne, kym v klbovych boli transparenty uz od zaciatku, ale len tie povodne (neviem kto ich vyrobil). Boli vsak s nimi problemy , a preto sa neskor do TAM-ov prestali montovat, a z niektorych, ktore ich uz mali, boli odstranene.
😕 Ja viem, ze drevene sedadla do TAM-ov boli namontovane na vylucnu objednavku DP-po skusenosti s milymi cestujucimi, ktori si dokazovali majstrovstvo, frustraciu ci identitu osobnosti na nepomerne drahsich kozenych ci calunenych sedadlach inych druhov vozov... 😕
Reakcia na: Papyr #14834:

Plny suhlas!
Reakcia na: Turbo #14833:
Sedadla, ake boli pouzivane v starych 14Tr a 9Tr, boli najlepsie sedadla v MHD vyrabane za realneho socializmu. Sedis v nich pevne, neklze sa to, nevypadavas a uhly medzi sedacou plochou, operadlom a podlahou su take, ze ta ani chrbat neboli. Este je aj relativne makke.

Aj mnohi dnesni vyrobcovia sedadiel by si mohli vziat priklad. Napriklad ten, kto naprojektoval sedadlo do prazskej T6A5.
Reakcia na: Spectre #14832:

Ja hlavne rad sedim na tych co su v starsich seriach 14Tr. Tie s ohnutym peradlom. Sedi sa v nich lepsie. Iba ta posledna rada piatich sedadiel nie je komfortna. Tam sa skor hodia tie s rovnym operadlom. Ale neviem preco nemohli ten zadny previs spravit o 10 cm dlhsi, sedi sa tam dost nafigu. Ale je to stale lepsie ako v TAM BUSoch.
Reakcia na: Turbo #14831:
Asi je to otázka vkusu, ale mne sa na tých starých 14Trkových sedadlách sedí lepšie, ako napr. na tých, ktoré su v šerbloch (Ik4xx). Pochopiteľne, keby tam boli také, ako v 15TrM, nebolo by to od veci, ale v princípe tie staré sedačky celkom uznávam.
Reakcia na: Igorko #14830:

Co som sa s tym viezol, tak tie sedacky boli ciste. Ano, su to tie stare, s ohnutym operadlom, ale neboli roztrhane ani sponave. U ostatnych vozoch to ale vyzera vseliako.
Reakcia na: Turbo #14826:
Absolútne zásadným spôsobom mi tam chýbajú nejaké inteligentnejšie sedačky. S tým je samozrejme ale spojené to, že by tie sedačky museli vo vozovniach čistiť!
I.
Reakcia na: Turbo #14823:
Každý normálny hej, ale obávam sa, že väčšina ľudí je v tomto zmysle nenormálnych.
I.
Reakcia na: J #14819:
Prečo myslíš, že by kurz zlotého mal ovplyvniť cenu Trollina? Trollino sa vyrába v Ostrave a kasňa, ktorá sa dováža z Poľska, určite nemá stanovenú cenu v PZL.
I.
Reakcia na: J #14819:
25 slovenských korún? Čo myslíš, akú hodnotu má 25 slovenských korún pre nejakého týpka vo veľkom terénnom aute?
I.
Vcera som sa bol povozit 6241. Voz je cistucky, pekny, vonavy. Ma protismykovu podlahu a transparenty. Vnutorny ma tzv. teplomer, kde ukazuje nasledujuce zastaky, priebezne preklada dolezite informacie do nemciny aj anglictiny. Napr. Zastavka na znamenie, Bedarfhaltestelle, Request stop. Dokonca aj hlasi zastavky, iba by to chcelo trochu hlasnejsie, totiz nie je to dostatocne pocut. RABA ale huci dost, tak isto aj spievanie tyristorov bolo akosi moc hlucne (neviem ci sa mi to zdalo, ale mal som taky pocit). Inac je to velmi pekna rekonstrukcia, vsetky transparenty boli dobre citatelne a myslim si ze ked sa takymto sposobom zgeneralkuje aj tych daslich 25 kusov (ci kolko to maju v plane), tak ziskame pekne vozy, do ktorcyh uz mozeme nalakat potencialnych cestujucich. Este by to chcelo mat dobre vrchne vedenie... 🙂
Precitajte si:
Založili koľajovú spoločnosť

Re #14824 tr3mp:
Ano, ano. To by bol dobry napad.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.