Reakcia na: Andy #148364:
Ešte keď som ja robil to, čo robí 2xT3SUCS dnes, 2xT3SUCS vysvetľoval frekventantom v autoškole, že najvačšie svine sú električkári ? a k hláseniu bola k dispozícii akurát tak kožená huba a palubný rozhlas, tak som sa celé šichty bavil tým, že som hlásil v niekoľkých jazykoch zastávky, nasledujúce zastávky, možnosti prestupu a rozne zábavné hlásenia typu "ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají - stand clear off the doors - kérem vigyáz, az ajtók zárodnya - zurueckhalten, der Zug faehr ab". Tibor sa ťa teraz pokúsi uslovíčkariť bigotným výkladom zákona ale može ľahko naraziť - neverím, že sa celý život počas jazdy nenapije, neobzrie za babou, nezamyslí nad tým, čo bude doma na večeru - a na rozdiel od týchto činností by možno bol veľmi prekvapený závazným výkladom MDPaT, či je hlásenie informácií činnosťou súvisiacou s vedením vozidla alebo nie...
Andy
Čo sa týka tej poslednej vety, že vodič je len na vedenie vozidla, tak môj názor je taký, že vodič by mal byť na všetko, čo je potrebné k tomu, aby podstata služby, čiže MHD, bola čo najlepšie naplnená. Čiže ak kecanie do mikrofónu môže tým ľuďom pomôcť, tak to kecanie do mikrofónu je rovnako dôležité, ako samotné jazdenie.