L204 by sa ešte dalo pochopiť, aj keby bola veľmi dlhou, ak by naďalej mala druhú konečnú na Rádiovej,
ale L207, kadiaľ by ste ju chceli napojiť na Mlynskú dolinu?
ľavým odbočením z Valaškej, alebo skrátiť a z Lovinského odbočiť na úzku Pri Habánskom mlyne alebo inak?
L32 ako trolejbusy je reálna asi až po dokončení prestavby Predstaničného nám., v rámci ktorej mienia vybudovať pre MHD mimoúrovňový vjazd na otočku z Pražskej a výjazd cez Žabotovu, odbočenie na Šancovu a ďalej Pražskú by nemal byť problém,
horšie je, že nechceli akceptovať pripomienku, aby doplnili líniu trolejov pre odbočenie zo Šancovej na Štefánikovu, aby sa dali robiť viaceré kombinácie obslužnosti trolejbusmi a pripravila sa jedna z podmienok vylúčenia busov v smere hl. stanica - Petržalka
ak by v rámci tej akcie doplnili aj toto vedenie, aj tak zanedlho by bolo nefunkčné,
IPR od ÚR delia iba týždne, aj keď sa niekto odvolal (lehota uplynula predpár dňami), a od SP nejaké mesiace, možno už koncom jesene sa dočkáme zásahov na Pražskej a Žabotovej, ako to uvádzali zverejnené materiály pre prvú etapu, a na prelome jari a leta aj na Predstaničnom,
samozrejme, ak budú mať peniaze
Nejdu dokopy, lebo ta trat je v podstate nedokoncena - ale ver tomu, ze kebyze spojis patronku a DD a napr predlzis 204 + napr este 207 ties na DD tak v pohode mozes zrusit 32 a 33 (A mozno aj 133) (hovorim to na rychlo, nemam to prestudovane)
Lebo je to vážny problém najmä finančný tam tú odbočku dorobiť. Aj keď je pravda, že keď to ani Záhradník nebol schopný urobiť za celú tu dobu, kedy na 32 jazdili "duobusy" tak to asi nejde ?
Ide o dosť low-cost autobus, ktorý by mal byť lacnejší než SOR. Neviezol som sa v ňom a videl som len fotky a pôsobil na mňa dosť lacno a napr. neobsahoval niektoré vychytávky, ktoré obsahuje klasický autobus. Tento autobus je hlavne pre mestá, ktoré nemajú veľké finančné možnosti na obnovu vozového parku čo v prípade Bratislavy nie je až tak do bodky splnené. Určite máme viac peňazí na obnovu ako nejaké MHD s 20 autobusmi. Neviem si predstaviť jeho premávku v Bratislave ale ak sa tu teda bude testovať som zvedavý na jeho spoľahlivosť a čo povedia vodiči... Predtým to bol Novoplan a tie neboli veľmi spoľahlivé. ?
projekty na území Bratislavy možno financovať iba z Kohézneho fondu, pre ten platí pomer 85 : 15 - zdroje fondu + národné zdroje : zdroje konečného príjemcu,
pri posudzovaní žiadosti môže byť rozhodnutie o pomoci v pomere 50 : 50, záleží aj od toho, ako vyhodnotia jednotlivé technické zariadenia, či sú budované iba pre túto trať, alebo či budú využiteľné aj pre aktivity mimo posudzovaný projekt,
pred schválením konečný príjemca finančnej pomoci bude musieť preukázať zdroje v rozsahu rozhodnutia o podieloch, inak bude žiadosť zamietnutá
Viem si este predstavit ze ten trolejbus ciastocne nahradi 84/184 (hoci je to trochu hlupost), ale absolutne si neviem predstavit ako nim chcu nahradit 41ku...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
GROBARjf
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=441659&page=144