Reakcia na: m@rtin #14708:
U nas to proste nejde. A skutocne nechapes, ale to je tak na ustnu debatu.A definitivne som svoj nazor zmenil az tuto jesen (podzim), ked som sa dozvedel ako poruchove su nase CityBusy. To bol posledny faktor, ktory zavazil v prospech riesenia, ake v sucasnosti nas DP praktikuje.
Ked chces roky -
333 vyrobena 1997, v provozu od 1998
343 vyrobena 2001, v provozu od 2002
Papyr
Predtym bola linka V pre Vozickarov. Povodne ju obsluhovali dve Karosy B732 so zdviznou plosinou, ev.c. 310 a 311. Potom sme (1998) kupili CB ev.c.333, ktory nahradil 310 a ta prisla o plosinu. V roku 2002 sme dali do prevadzky 343 a o plosinu prisla aj 311.
Keby sme mali zalozne vozidlo hoci aj vysokopodlazne, ale s plosinou, dalo by sa o dvoch NP linkach uvazovat. Takto sa to NEDA, NEDA, NEDA, NEDA, NEDA, NEDA - tolkokrat sme ti to uz napisali a tolkokrat si pises svoje.