Reakcia na: no.ev.di. #145908:
Tak je celkom všeobecne známe, že nitrianske NB18 chodili do Libcháv na "kontroly". Každopádne dalo sa to čakal, prvé naozaj funkčné kúsky kĺbového busu, určite to nebolo bez problémov. A možno aj Nitra na to trošku doplatila, ale nedovolil by som si tvrdiť, že to je vyložene strašné. Žiadny veľký výpadok týchto autobusov nenastal. A ani prúser, o ničom teda ja neviem a to sa o to zaujímam, a aj Van Hooly mali výpadky spojov čo som zaregistroval na nr imhd. Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?
Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.
kecho
tak branko môže byť so svojím dnešným pracovným výkonom navýsosť spokojný, zase s jednou nárazovou akciou bude vo všetkých médiách...to, čo by malo byť automatické, z toho robí veľkú vedu ?