"Podľa mňa mal DPB aspoň skúšobne než zavedie L801 zaviesť pokusnú prevádzku v úseku Rajka - Čunovo, keď sa tak ľudia dušovali, že aj takéto spojenie by im stačilo ..."
Vynikajúci nápad. ? Takáto 801-ka by bola určite lacnejšia a efektívnejšia, odpadli by aj problémy s tarifnou kontrolou, ne/možnosťou vnútroštátnej prepravy - viď #143566 .
Len ja by som tú 801-ku netrúfol premávať až tak často, skôr by som ju rozvrhol podobne ako spoje linky 901 idúce až do Hainburgu. 91-ka by z Čunova do centra mala kapacitne postačiť.
Aha tak ak tomu správne rozumiem, momentálne ide Blaguss iba cez pracovné dni 09:15 h do Mosonu a 17:20 h do Bezenye. V opačnom smere 06:20 h z Bezenye a 14:00 h z Mosonu. A vyzerá veľmi "logicky", že ráno ide do Bezenye naprázdno a podvečer sa naprázdno vracia do Bratislavy. Teda hlavne ten podvečer je nelogický.
Podľa http://portal.cp.sk/Data/L102826_100123_27750.pdf tie spoje nepôjdu až do 11. 12. 2010, čo môže prakticky znamenať, že už nikdy nebudú obnovené. Prečo ich odtiaľ rovno nevyškrtli momentálne, nech to ľudí nemýli?
Ešte stále tam majú v Cenníku uvedené iné zastávky než v CP. ? A prečo ten druhý jazyk (v ktorom to všetko je) je nemčina a nie maďarčina?
však keď to ani nenadväzovalo na žiadne vlaky v Rajke keď ich tam ešte bolo požehnane. Spojenie z regiónu Mosonyu do Bratislavy je na maximálne možne mizernej úrovni. Najlepšie by bolo keby spoje Volánbusz a plánovaná L801 nadväzovali na seba pri stanici v Rajke a prakticky by sa ľudia dostali veľmi pohodlne do Mosonyu až. Podľa mňa mal DPB aspoň skúšobne než zavedie L801 zaviesť pokusnú prevádzku v úseku Rajka - Čunovo, keď sa tak ľudia dušovali, že aj takéto spojenie by im stačilo a hlavne koľko ľudí by uprednostnilo MHD pred autom keby mali možnosť ísť L801+91, s tým, že by L801 mala v špičke interval 30min a mimo nej 60min. Nasadili by na to SORku B9.5, ktorá by na to bohate postačovala a možno by stačila aj C8.5 ?
to je ten problém, že idú dve linky na zastávku na znamenie, prvý bus zastaví a druhý ho môže obehnúť. Ak si to človek všimne tak dobehne na koniec prvého vozidla a zamáva druhému ak stihne. Ak je to napr. starší človek, stojí pri označníku tak ten klbák neprebehne nakoniec aby zamával na druhý bus.
Mne sa raz stalo, že som stál na Rontgenovej, pri označníku (videl by ma aj slepý) otočený smerom ako prichádza L88 od Záporožskej. Šofér mi zastavil a potom ma obohatil prednáškou o tom, že mám mu dať znamenie atď.
V zastávkach na znamenie - signalizovaní nástup/výstup a dopytovom otváraní dverí je tu taký bordel aký snáď nikde na svete. Už by mohol DPB s týmto niečo robiť a zjednotiť to, a následne do terénu vyslať ľudí na prieskum ako to naozaj funguje, a či sa dodržujú prikázané postupy.
v bode 1; bola v prave sestra v bode 2; vodic ..posunok ššššc chod dalej aj ja ako vodic vitam a dotycnemu vzdy podakujem aspon bliknutim svetiel.dost ludi si ho uz osvojilo hlavne na linke 87 kde je zastavok na znamenie pozehnane..
Rovnako ako v celom civilizovanom svete, pán hematológ. Alebo vieš o nejakom civilizovanom štáte, kde možeš beztrestne vraziť do toho, čo ti stojí, hoci aj neoprávnene, v ceste, ak si to videl a mohol ubrzdiť? A neargumentuj, prosím, železnicou, tam sa nejazdí na rozhľad a vyšetrovatelia napriek tomu veľmi dosledne skúmajú, či tomu rušňovodič nemohol zabrániť.
K IDS Pressburgerbahn ? Celkom fajna vec, az na to ze neexistuju funkcne nadvaznosti vlak/bus vo viacerych pripadoch.
Rovnako mi nie je jasne preco dodnes DPB neponuka nejaky kombilistok Hainburg - BA, Novy most - BA MHD. Dalsia vec je ze trasa Bratislava - Hainburg - Fishamend ma vyjde na 8,10 spiatocne standardne (DPB+OBB s VT), 9,00 v tomto IDS.. takze sa to oplati len tomu kto nema VT.
Keby pred pár rokmi pri reko nevytrhali koľajnice na Štúrovej, tak by sa NIČ proti súčasnosti nezmenilo, keďže koľaj bola nezjazdná jednak z dovodu havarijného stavu zvršku, jednak z dovodu, že už mnoho rokov nebola zatrolejovaná a jednak končila pri hoteli Bláha/Krym/Lux/Krym. Kedysi tu síce tiež diskutovali šotouši s úchylnými nápadmi ale aspoň po odbornej stránke mali vedomosti.
ZASTAVOVANIE NA ZASTÁVKE "RONTGENOVA" (SOLARIS) 2/2
Re #143697 Peon:
1; Moja sestra tú zastávku často využíva a spomínala mi, že nedávno jej tam vodič zastavil až kúsok za zastávkou a "na celý autobus" vynadal, že mala mávať! Pritom iba 88-ka tam z denných liniek stojí.
2; A raz si skracovala čakanie prechádzaním sa po zastávke. Autobus vraj zrazu rýchlo prišiel a keďže mu bola práve otočená chrbtom, tak nezastavil. Tu vodiča chápem.
3; Prepravný poriadok, Čl. 3, Bod 10 uvádza iba toto:
"Ak ide o zastávku, kde vozidlo zastavuje len na znamenie (ďalej len zastávka ”Na znamenie”), cestujúci, ktorý chce nastúpiť do vozidla, musí stáť na nástupišti zastávky tak, aby ho vodič mohol vidieť;"
Cca pred 5-mi rokmi bola zrušená povinnosť mávania.
4; Celkovo je zastavovanie na zastávkach na znamenie sporné, hlavne tam, kde stojí viacero liniek. Napr. "Húščavova" - ak by som chcel ísť do Tesco Lamač, ale zastavila by mi tam 34-ka, za ňou idúca 20-ka by ju určite obehla! Neraz som takúto situáciu videl z autobusu. Ale netuším, na ktorý z tých busov chceli ísť tí čakajúci.
5; A pri takýchto sťažnostiach na nezastavenie nastupujúcemu (ak je opodstatnená) môže vodič uviesť do zápisnice, že cestujúceho nevidel a to je tvrdenie proti tvrdeniu. Tam palubák isto nepomôže.. ?
6; Ozaj, stálo by za pokus zoficiálniť posunky "choď ďalej, ššššc"? ? Ja som raz takto vodičovi dal pokyn, keď som na zastávke stál sám a pochopil to - aspoň sa zbytočne nezdržal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe