Re S499.1023 #143394 : prečo? čo máš proti zatvoreniu zjazdu z prístavného mostu? ad1 je to diaľničný most (a zbytočne ho využívajú najmä ako skratku Baumax-Euba) a ad2/ kto chce, môže zísť do Pe cez Einsteinovu/Krasovského...
Re no.ev.di. #143401 : a načo? nepamätáš si, že trať Radlinského-HlSt je predsa iba provizórium (kým bude metro)?
?
Re Majo #143438 : lenýže on to nevyhlásil ako súkromná osoba, ale ako GR DPB
a už ho teda omrzelo vedenie divízie a po zrušení funkcie GR pôjde Derkay naspäť? 
Re 810zssk #143474 : takže PKO potom bude SídloKO?
Re S499.1023 #143495 : malá poznámočka - tí "jeho zamestnanci" nemusia mať trvalý pobyt v BA
Re MatejBA #143550 : ...do funkcie starostu BA-KV či to skúsi s podporou SmerOK aj na primátora? inak, pekné od neho, že spravil tender na predražený bus a následne spravil super neodskúšaný lowcost so šestrením každého eura a teraz povie, že "nechávam nástupcovi voľné ruky" ?
Re no.ev.di. #143401 : a načo? nepamätáš si, že trať Radlinského-HlSt je predsa iba provizórium (kým bude metro)?
?
Re Majo #143438 : lenýže on to nevyhlásil ako súkromná osoba, ale ako GR DPB


Re 810zssk #143474 : takže PKO potom bude SídloKO?

Re S499.1023 #143495 : malá poznámočka - tí "jeho zamestnanci" nemusia mať trvalý pobyt v BA

Re MatejBA #143550 : ...do funkcie starostu BA-KV či to skúsi s podporou SmerOK aj na primátora? inak, pekné od neho, že spravil tender na predražený bus a následne spravil super neodskúšaný lowcost so šestrením každého eura a teraz povie, že "nechávam nástupcovi voľné ruky" ?
Peon
Ak by aj 801-ka teoreticky išla až do Hegyeshalomu a na Slovensku by bola povolená vnútroštátna preprava, tak pochybujem, že by sa to podarilo presadiť aj na maďarskej strane...
Bude to jedna z týchto dvoch možností?
a) 630-ka - uplatňuje sa "anarchia". V 3. pásme vodiči otvárajú všetky dvere a ani v jednom smere nekontrolujú či si ľudia označujú lístky, revízori tam asi nechodia. Tak miestni si tam väčšinou CL neoznačujú. Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia. ?
A rovnaká blbosť, že polovica Čiernej vody je 2. pásmo a druhá polovica 3. pásmo, pričom je v celom úseku viac-menej súvislá zástavba. Hlavne ten kúsok jedna zastávka od hotelu Kamila (2. pásmo) po konečnú "Na pasienku" (3. pásmo) je fakt nespravodlivý. Až po spustení ozajstnej BID má byť celá Čierna voda jedna zóna.
b) 901-ka - vodiči majú všetko pod kontrolou, ale to asi hlavne vďaka tomu, že aj vrámci Slovenska a aj vrámci Rakúska je vnútroštátna preprava zakázaná, a aj reálne sa to podľa všetkého dodržuje. To sa ľahko kontroluje.
PS 1: Prečo tak striktne na mnohých prihraničných medzištátnych linkách je zakázaná vnútroštátna preprava cestujúcich? Veľmi by Volán-u uškodilo, keby Blaguss občas prepravil nejakých Maďarov napr. z Rajky do Mosonmagyaróváru?
PS 2: Asi takmer všetko obsiahnuté v tomto príspevku som tu už v minulosti písal, ale nedalo mi to v súvislosti s diskusiou o 801-ke to tu uviesť znova. ?