Reakcia na: no.ev.di. #143367:
Ja osobne by som už po skúsenostiach s petržalskou samosprávou zakázal tomuto zoskupeniu rôznorodých primátov rozhodovať o petržalskej električke. Tým pádom by sa zo stola zmietli rôzne blbosti o polozapustenom variante a im podobnými "zlepšovákmi" a trať by sa mohla budovať až po Janíkov Dvor ako pozemná s mimoúrovňovými kríženiami s IAD. Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).
Peon
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?