Reply on: 810zssk #143370:
to by som bol aj ja happy, potom by sa aj po samotnej Petržalke cestovalo super, lebo podľa mňa sa určite posilní L99 alebo sa spraví k nej nejaká posila a to potom bude určite interval aspoň 6min a cez víkendy 7-8 alebo 10, takže aj iné plusy prinesie električka. Navyše sa časť ľudí z 93,94 presunie do električiek takže sa možno z L94 stane len špičková linka a ušetria sa autobusy pre L31/39, ktoré budú onedlho potrebovať posilniť podľa mňa na interval 5/7-8/5. Už teraz počas sedla vezie každý spoj cca 100 ľudí, a keď sa otvorí Cubicon (dúfam, že som to napísal správne), tak určite tam bude chodiť viac ľudí.
Peon
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?