Reply on: 810zssk #143352:
ale na kerú figu budeme mať v Petržalke tri obratiská? Jedno pri Vlasteneckom, druhé pri Technopole a tretie na konci Petržalky. To jedno obratisko v strede trate privítam s radosťou, minimálne by malo význam počas mimoriadne udalosti. Vlastne takéto obratiská sú v Brne na každej radiále a je to užitočná vec. Ale je to aj výsledkom rozrastania mesta, pripájania vzdialenejších častí, za to tu je jasné, že trať potrebujeme až na koniec Petržalky aby sme mohli nadobro nahradiť L95. Potom by sa mohla konečne posilniť L99 nejakou jej dvojičkou v trase : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Nám. hraničiarov - Muchovo nám. ? teda nahradenie L95 na Romanovej a Osuského = odvoz k električkovej trati na Vlastenecké / Farského + spojenie s nemocnicou na Antolskej. A možno by bohate stačilo keby sa doplnok k L99 otáčal na Lúčanke pri LIDL-i.
810zssk
L50: OD Slimak - Autobusova stanica - Eurovea - Safarikovo namestie a spat. K Auparku by to nejazdilo, Eurovea by to nahradila.
L78: Cilizska - Mlynske nivy - Landererova (prestup L95) - Nova budova SND a spat.
L95: Vysehradska - Farskeho - Most Apollo - Landererova (prestup L78) - Safarikovo namestie a spat.