Reakcia na: 810zssk #142921:
Konkrétne pri Os BA - KE vidím problém v tom, že na všetkých by museli byť dvojsystémové stroje a toľko takých rušňov pri započítaní vozby rýchlikov BA - KE + EC/IC Budapest - Dečín asi ani nebude.
Vzhľadom na urbanizáciu a nové stavby by kapacitne vyhovovala vetva po Panónskej ceste. Pravdepodobne namiesto stredového pásu s konečnou pri nákupných centrách.
Inak staci aj jeden pripad a ma to zmysel 

Ike
Re #142930 810zssk:
napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
? ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie...
niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka...