Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Eury #142877:
mal som na mysli druhé dvere od tretích... no aj tak, 12M busov sme tu mali viac než 53, toľko dávajú dokopy Tedomy a Citelisy. Okrem toho Tedomy nerátam moc, lebo tie sú v špičke nepoužiteľné nakoľko sú rezervované pre DD a taktiež L133 neberiem nejak zvlášť na ohľad s týmto intervalom. Pre mňa je to len komédia jedného rozmaznaného človeka, ktorý sa tvári, že to má v hlave OK ?
Reakcia na: no.ev.di. #142875:
No vies, dost tazko sa davaju tretie dvere dalej od tretich dveri ?

No a pochybujem, ze sa bude najblizsie vyhlasovat nieco nove na 12 metrov. Ved nedavno dosli Tedomy aj Citelisy...
Reakcia na: no.ev.di. #142874:
Ja som len chcel povedať, že je zbytočné ťahať vlaky z Bratislavy až do Trenčína. Kľudne by mohli jazdiť povedzme Bratislava - Piešťany, potom Piešťany - Trenčín a Trenčín - Žilina.
Reakcia na: luky133 #142873:
som zvedavý koľko na to prispeli developeri, napr. na nákup nových vozidiel by mohli prispieť, alebo nám zaplatiť zvyšných 15ks Capacity, príp z 50% kryť finančne tender na 60GNG klbákov. Inak ten vozový park bude zas dobre rozbitý, Meďáky, SOR a ak sa vyhlási tender na CNG klbáky, tak to vyzerá na tretiu značku. A zaujímalo by ma kedy DPB konečne vyhlási súťaž na klasickú dĺžku 12M. Tie SOR-ky čo tu zatiaľ máme sú strašne kriplľavé. DPB nejde o komfort pre cestujúcich ale len o to, že SORky sú spoľahlivé, netreba im extra údržbu a to, že je to jak konzerva na sardinky a to myslím doslova je už vedľajšie. Jak v L99 stojí 20 ľudí, tak už je problém s pohybom v autobuse keď sa vystupuje a tiež mohli dať tie tretie dvere v 10.5 ďalej od tretích dverí.
Reakcia na: Emo #142872:
kua drát!!! Pokiaľ nevieš, tak osobák stojí v každej stanici a zastávke (sú aj výnimky) a teda nejde len o to, kto cestuje z BA do TN a naopak, napr. Cífer - Leopoldov môže niekto ísť alebo čo ja viem odkiaľ kam... Si kukni v GVD trať 120 a môžeš si spraviť kombinácie odkiaľ kam by ľudia mohli cestovať osobákmi, ktoré by premávali na trase TN - BA. Preto som dal po TN lebo je to stred medzi BA a ZA, v TN okrem toho je prestup na trať 143 na Chynorany. Od TN by pokračovali vlaky do ZA. Ako už povedal S499.1023, tak choroba ZSSK je, že v každej relácií musí byť denne aspoň jeden pár vlakov, skrátka spraviť interval alebo nejaký systém v tom je nemožné. Stačí si pozrieť GVD trate 160, na to len šablu hodiť ?
Reakcia na: nigamiso #142867:
Už sa to tu riešilo pôjde tadiaľ viacero liniek pravdepdoobne aj 133.
Reakcia na: no.ev.di. #142833:
Prečo po Trenčín? Koľko ľudí cestuje z Bratislavy do Trenčína Os?
Reakcia na: M3go #142858:
Nie až tak. Trnavské Mýto má, trúfam si povedať, jednu z najbohatších ponúk spojenia v meste. ?
Reakcia na: no.ev.di. #142852:
Myslím, že by mohli kľudne jazdiť z Filiálky, tie stanice sú blízko seba.
Reakcia na: S499.1023 #142848:


Konkrétne peniaze vyhodené na mizerné uniformy, peniaze za tzv. hĺbkové čistenie, peniaze za zbytočnú zmenu loga, ale hlavne peniaze, ktoré mohol priniesť Recar, keby nebol predaný za utajovanú cenu. Čo také dokázal v Recare urobiť BigBoard, čo by nebol dokázal urobiť aj sám DPB?

Nehovoriac o tom, že keby nebol dlho odkladaný a nakoniec spackaný tender na 240 klbákov, mohla byť väčšina tých busov už kúpená, kým ešte mesto nezačalo škrtať financie na MHD...
Reakcia na: nigamiso #142867:
nevyzerá to tam krátke na kĺbovú L70 ??? Spomínalo sa tu v diskusnom,že možno o5 predĺžia L28 - teraz už neviem, či to bolo len polemizovanie dakoho alebo ozaj zámer DPB.
Rád by som upozornil na tému:
zástavka EUROVEA,
čo si mylsíte ake spoje tam zastavia???
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=50166237&postcount=3793
?
Reakcia na: Solider #142865:
A ako by si to chcel viest? Pre elektricky smer Ruzinov by to bola blbost. Viac sa mi paci riesenie postavit zastavku priamo pod Mytom.
Reakcia na: jandro #142864:
Po Škultétyho, alebo Kominárskej ulici.

Re #142862 810zssk: Podchod je síce fajn vec, ale reálne predĺženie električiek k staničnej budove by nebolo na škodu.
Podstatné je, aby sa dalo ísť na stanicu aj z Račianskej ulice a nielen z Trnavského mýta
Reakcia na: no.ev.di. #142861:
Hlavne ak by to bolo napojene na podchod tak vznikne fajn stanicna pasaz + by sa spravi podchod + by odpadli urovnove krizovania s cestou..
Reakcia na: 810zssk #142859:
koľko bude asi tak vzdialená stanica Filiálka od zastávok autobusov? Napr. k takej zastávke L53 alebo L68 to nebude zrovna najbližšie. Pomaly taká vzdialenosť ako keď si dnes prejdeš od Hlavnej stanice na Predstaničné nám., alebo k SAV.
Reakcia na: no.ev.di. #142857:
Ja by som hlavne tu stanicu presunul priamo pod Trnavske myto... namiesto sucasneho podchodu (akurat neviem ci by to bolo mozne bez velkej prestavby Trnavskeho myta).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.