Reakcia na: MatejBA #142376:
tak šéfovia týchto dopravných spoločností sú fakt hajzlíci... platiť by nechceli nič, jazdiť by chceli všade, ale na bezpečnosť z vysoka serú. Šoféri kamiónov spôsobia ročne koľko nehôd a škôd preto, že ich zamestnávateľ tlačí aby mali kratšie pauzy a potom sú unavení a končí to finančnými stratami a niekedy aj na životoch. Nech pekne kamióny platia mýto ale nech to funguje. Nie teda dačo typu, že prejdem 200m po ceste 1.tr. alebo súbežne a zrazu mi to strhne jak za 8km jazdy, to by naštvalo každého. Alebo ak idú súbežne dva spoplatnené úseky, tak si strhne 2násobok ceny. Ďalej ešte aby autobusy platili, tak to je priveľa. Autobusy práveže cesty šetria. Zatiaľ čo autobus odvezie 60-80 ľudí, tak taký počet odvezie 30-40 áut. Zas si to odskáču tí čo nemajú auto a musia cestovať prímestskými a medzimestskými linkami. A vraj ceny mýtneho máme jedny z najvyšších v EÚ. Ak to má smerovať k nabádaniu spoločností a firiem aby prepravovali tovar po železnici, tak fajn, však som videl vlak, ktorý viezol kamióny a vpredu mal vozeň pre šoférov. Aspoň budú mať železnice výkony a bude sa viac voziť ekologickou dopravou ?
810zssk