ale býva v Marianke alebo Svätom Jury niekto kto má známeho na magistráte alebo v DPB? Prípadne ak aj, tak potrebuje auto? Tu niesme v JMK, kde sa začali linky integrovanej dopravy začleňovať postupne rok po roku. BID je predvolebná namotávka. Ďurkovský bude zas opíjať rožkom, že ako potrebuje ďalšie 4 roky, ako on všetkému rozumie a že ak chceme mať BID, tak ho musíme voliť. Tomu sa hovorí doslova vydieranie. Keď si zvolíme niekoho iného tak určite tie dokumenty dostanú nohy ako za trest a potom sa nám bude pitchifúz vysmievať. Keby mali v prvom rade dopravcovia záujem vytvoriť niečo pre ľudí, sprehľadniť dopravu a dať tomu nejaký funkčný tvar, tak sme mohli mať aspoň nejaké očíslované prímestské linky a napr. prvú regio vlakovú linky na Záhorie.
Čo sa týka toho BUSEčka, tak je nezododpovedné, ak sa namiesto informácií o trase na ňom objavuje reklama a to ešte k tomu na taký výkvet ako je TV DOMA. Zaujímalo by ma koľko miliónov platí Markíza z túto reklamu? Keď už tam chce DPB reklamu, tak nech tam propaguje nejaké zaujímavé kultúrne podujatia organizované mestom. Napríklad by sa zobrazilo:
16 Rača (smer), 16 Mariánska (nasledujúca zastávka), Bratislava pre všetkých 24. - 25. 04. 2010.
A čo sa týkla L156, tak tú treba zlúčiť s L51 s tým, že pri Vozovni Krasňany bysa striedali vodiči a cez víkendy by premávala iba v úseku Vozovňa krasňany - Selec. Takto sa ušetrí vozidlo, ktoré by bolo potrebné na inú linku.
Zároveň by sa už konečne mala obnoviť vlaková linka 155 po predĺženej trase: ŽST Vajnory - ŽST Východné - ŽST Predmestie - Zastávka Slovany s prípadnou zachádzkou vybraných spojov k ŽST Filiálka.
A čo sa týka tej linky 321 spájajúca Patrónku s Mariankou - je na tom rovnako ako L901. Nemyslím si totiž, že by sa Wolfsthal, či Hainburg skladali na jej premávku. Naopak L321 do Marianky , alebo 521 do Svätého Jura by boli využívané a DPB by to nič nestálo, pretože vozy aj vodiči by sa presunuli zo zaniknutých liniek 38 a 55, ktoré by nové linky nahradili.
A čo sa týka obsluhy Polianok tak neriešiť L36, ale zachádzkou L20, alebo 22.
Niesom si istý na 100%, ale v meste sa tuším stará o zastávky spoločnosť ASA a nie DPB. Teda aspoň ASU som videl čistiť temer všetky zastávky v center takeže je pravdepodobné, že tieto spadajú pod ňu.
Chcel by som opäť otvoriť tému linkovania električiek vzhľadom na to, že som posledné dni často cestoval na Zlaté piesky linkami 2 a 4. Chcem poukázať na to v prvom rade, že za celú dobu, teda aj počas spičky som nevidel, žeby čo i len jedna súprava viezla viac ako 70 ľudí! všetky miesta na sedenie boli obsadené cca (čiže 22x2=44 osôb) a stojacich ľudí bolo v jednom vozni do 10. Dokopy ak beriem do úvahy maximum, tak ide o 64 cestujúcich. Dávnejšie tu niekto vyvrátil možnosť zavedenia električkovej premávky s jednotným 8min intervalom, z dôvodu, že by utrpela doprava na Zlaté piesky. Po tom čo som videl si to však vôbec nemyslím. Okrem toho som mal možnosť ísť na Zlaté piesky počas špičky aj počas školského roka ale situácia bola podobná. Všetko boli akurát zamestnanci prevádzok na Vajnorskej ulici, príp. pár ľudí z L630. Interval 8//15 by v úseku Zátišie - Zlaté piesky bohate stačil.
Ale New York a celé USA mi je ukradnuté ako aj to na čom stojí USA. Svet stál na USA a tak aj dopadol, nikdy do USA nepôjdem ani za svet, na to môžem rovno podpísať nejaký dokument, že akonáhle tam vkročím tak budem vyhostený. Postoj k ekologickej doprave sa odzrkadluje aj potom na stave životného prostredia. Myslím, že USA furt odmietajú podpísať rôzne dokumenty, ktoré by ich zaväzovali dodržovať určité emisné podmienky, tak niet divu, že u nich niesú trolejbusy a električky v kurze a myslím, že ani CNG autobusy. Má vôbec nejaké mesto v USA trolejbusy a CNG autobusy?
snažím sa teraz nejak vysomáriť na ich stránke keďže ich dopravca v Seville má stránku aby po Španielsky ? preklikal som sa nejak pokusmi na mapku no zistil som, že tam majú linky číslované takto : 1-52, potom 7 liniek C, kde 6 liniek vytvára tri páry, ktoré premávajú v akýchsi okruhoch (ak som správne porozumel z názvu), potom B linky doplnené CC,E5 a EA linkou a plus jedna T električková linka. Neviem ale pochopiť ako je možné, že 700 000 mesto a výlučne stojí na obsluhe metrom a autobusmi. To ani trochu ich nezaujímajú trolejbusy alebo električky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.