Mike: Máš pravdu, tiež súhlasím že sa bude čakať kedy vyrobí SOR NB 18 CNG.
Ale napadlo ma že možno sa bude čakať aj na TEDOM. Pretože som sa v lete ich pýtal na ich stránke že či už majú hotový na papieroch veľký TEDOM a oni že áno a že už ho aj robia. Do konca roka ho mali už zverejniť ale akosi stále nič, a už by ho chceli aj skúšať. No uvidíme ako to dopadne celé, ale rok 2010 bude opäť srandovný ? ?
Ale napadlo ma že možno sa bude čakať aj na TEDOM. Pretože som sa v lete ich pýtal na ich stránke že či už majú hotový na papieroch veľký TEDOM a oni že áno a že už ho aj robia. Do konca roka ho mali už zverejniť ale akosi stále nič, a už by ho chceli aj skúšať. No uvidíme ako to dopadne celé, ale rok 2010 bude opäť srandovný ? ?
Mike
- sor ešte nemá cng kĺbak a ak má ešte nie je homologizovaný a v sériovej výrobe
- vozidlá vysúťažené z toho tendra by nestihli dojsť do volieb
- "cestujúci" - voly/i(či) sa dobre dajú ohúriť aj 25 novými kapacity a neskôr zopár kĺbovými sormi .. to bude Hviezdoslavovo zaplnené na prasknutie aj tak
- každý tender bol terčom kriticky či pre vysokú cenu (kapacity), príp. netransparentnosť (podozrenie z korupcie?) (citelis, kĺb.sor) avšak na kritiku sa zabudne keď sa tie vozy zaradia do bežnej premávky, avšak vyhodnoteniea následná kritika za tender by prišla dosť tesne pred voľbami a vozy by ešte nejazdili
- o DD a Karlovku je už aj tak dobre postarané a tam 60 kĺbových plyňákov netreba
- mediálne prezentované dôvody ako kríza, menšie kapitálové výdavky pre DPB, ... blabla