Reakcia na: Zvero #140911:
prečo by veľké autá s 19´´ kolesami a viac nemohli prejsť takú fyzickú prekážku, ktorej výška je do 10cm? pri ich odpružení to vodiči ani nazaregistrujú, viem je to proti predpisom, ale v takých autách si z predpisov robí ťažkú hlavu málokto, ak raz nechce čakať za vozidlom MHD, tak nebude, vojde do protismeru a prinúti oproti idúce autá k uhýbaniu ku chodníku, spomaleniu alebo zastaveniu, lebo vie, že takmer každý radšej počká, aby sa vyhol búračke,
Za takejto "silnej" prevádzky sa ju vôbec (tú trať) oplatí udržovať?
A potom predstavitelia tebou spomenutej skupiny áut, ktorí si netrúfli obehnúť trolejbus mimo tých dosiek, ho nervózne predbehli v tom momente, kedy smerovacie dosky skončili
Zvero
Re #140910 Ike: Ukludni to dopravu. Tym ze rozne poznavacie spz-ky spravidla inych okresov ako BA a spz-ky s tromi rovnakymi cislami a velkymi autami atd uz nebudu moct ist cez plnu ciaru (šak nepukua) ale si to budu musiet odstat kvoli fyzickej zabrane, miesto tej plnej ciary. Aby proste nestresovali, nenahanali sekundy a nerobili hluposti (nazval by som to aj inak, vsak viete...) tam kde to aj tak nema zmysel. Je to vlastne psychologicky krok ktoreho nastrojom realizacie je fyzicka uprava kolizneho miesta. Robi sa to v miestach kde je jeden pruh tam, jeden pruh spat a zastavka bez niky.