Reply on: levan #140899:
Čo tam po pomerne krátkom ostrovčeku, viac by ma zaujímalo, ako by si takúto problematiku riešil vo Vrakuni, kde spolu s okružnou križovatkou vybudovali asi 150 metrov deliacich ostrovčekom medzi protismernými pruhmi. Tam ak sa pokazí auto, tak nie je šanca ho nikde obísť.Re #140910 Ike:
Urýchli to dopravu? Áno, trolejbusy nebudú musieť čakať, až si niektorý z bratislavských polovodičov spomenie na prednosť vozidla VHD pri vychádzaní zo zastávky.
Zníži to nehodovosť? Viď vyššie a najmä chodcom na priechode nehrozí, že spoza trolejbusu vyletí blázon v protismere.
Zkomfortní to MHD? Viď prvý bod.
Re #140917 levan: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=24086&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=&ghl=34
Zvero
Re #140910 Ike: Ukludni to dopravu. Tym ze rozne poznavacie spz-ky spravidla inych okresov ako BA a spz-ky s tromi rovnakymi cislami a velkymi autami atd uz nebudu moct ist cez plnu ciaru (šak nepukua) ale si to budu musiet odstat kvoli fyzickej zabrane, miesto tej plnej ciary. Aby proste nestresovali, nenahanali sekundy a nerobili hluposti (nazval by som to aj inak, vsak viete...) tam kde to aj tak nema zmysel. Je to vlastne psychologicky krok ktoreho nastrojom realizacie je fyzicka uprava kolizneho miesta. Robi sa to v miestach kde je jeden pruh tam, jeden pruh spat a zastavka bez niky.