Reply on: d3k0 #140895:
Samozrejme. Vodiace dosky takisto. a urcite by sa este nieco naslo. Re #140910 Ike: Ukludni to dopravu. Tym ze rozne poznavacie spz-ky spravidla inych okresov ako BA a spz-ky s tromi rovnakymi cislami a velkymi autami atd uz nebudu moct ist cez plnu ciaru (šak nepukua) ale si to budu musiet odstat kvoli fyzickej zabrane, miesto tej plnej ciary. Aby proste nestresovali, nenahanali sekundy a nerobili hluposti (nazval by som to aj inak, vsak viete...) tam kde to aj tak nema zmysel. Je to vlastne psychologicky krok ktoreho nastrojom realizacie je fyzicka uprava kolizneho miesta. Robi sa to v miestach kde je jeden pruh tam, jeden pruh spat a zastavka bez niky.
levan
treba zistiť, ktoré predpisy upravujú fyzické oddeľovanie jazdných pruhov v protismere v podobe zvýšenia stredovej deliacej čiary na mestských komunikáciách a či dovoľujú takú úpravu aj pre podmienky, ktoré sú v dotknutom území,
zaujímala by ma predstava navrhovateľa úpravy zastávky MHD na Palisádoch, ak by sa doplnilo fyzické oddelenie pruhov, čo sa bude diať, ak by sa trolejbus pokazil počas státia na zastávke a musel by prísť odťahový voz, čo by sa dialo s vozidlami, ktoré by čakali za pokazeným trolejbusom a čo by sa dialo s MHD, ak by v úseku s fyzicky oddelenými pruhmi zostali dlhodobo stáť trolejbusy pre výpadok prúdu a musela byť nasadená náhradná doprava autobusmi, ako si predstavuje bezpečnú premávku, ako perličku by mohol vysvetliť jazdu vozidiel s právom prednosti v jazde a zastavovanie vozidiel v súlade so zákonom a vyhláškou, keď vodiči zaregistrovali príslušné znamenie,