Aj ja som nad tým rozmýšľal, ale možno ich Albus použije v inom meste nakoľko v Bratislave skončil... Ak nie a ponúkne ich za dobrú cenu na predaj tak by ich mohol DPB kúpiť... Ale treba počítať, že určite by sa objavili aj napr. na linke 133 resp. skôr 32 (teda obávam sa).
Inak ten MB Citaro 2020 mám tak chápať, že je už vo vlastníctve DPB? Ak hej tak čiastočne predošlý príspevok beriem späť ale aj tak je stále čo zlepšovať. Vozidlový park vážne kvalitou i estetikou zaostáva za priemerom miest EU. A by som sa trochen opravil, obvinil som DPB ale za to je vlastne zodpovedné aj vedenie mesta, že nedáva na MHD také dotácie aké by mali byť.
Reakcia na: Viedenské autobusy odišli z bratislavskej MHD
Nechcem tu príliš byť múdry ale to nemohol DPB tie autobusy odkúpiť za zostatkovú cenu dofrasa??? To boli najlepšie autobusy čo tu jazdili. A vždy som zostal naradostený ked mi prišiel MAN i na 95ke. A som už mal pocit, že sa Bratislava aspoň náznokom blíži úrovňou k Viedni.
Však sú tu zo schopných autobusov len Solarisy a jeden Capacity a "jedlé" sú ešte Citelisy. A zvyšok je len hromada šerblov vrátane električiek aj trolejbusov.
No je mi ľúto že odišli MANy mohol DPB odkúpiť.
Chcem sa opýtať že či budú fotky týchto vozidiel: Mercedes Citaro CNG - 2020, Rakúske - Mercedesy, Citelisy ?
keď to padlo tak to ale muselo narobiť riadne škody nie? Boli aj nejakí mŕtvi, teda či to vyslovene na niekoho padlo, lebo po ulici chodia autá, ľudia, tak veľmi ľahko sa také môže stať.
a kam ho mali dať keď to je starý TAMBUS a ten predsa na DD nemôže ísť, ba dokonca ani do DNV nemá moc šancu sa dostať a na Račianske linky sa TAMBUS nedostal dobre dlho.
ani sa nečudujem že je doničeni už teraz však to je linka 80 mohli ho dat na inu linku ja si myslim že by nebol tak rychlo zničeni a pokradnute vankuše
Padol. Ale mnohorádovo viackrát mal nehodu akýkoľvek iný dopravný prostriedok. A vozový park sa na Schwebebahne moc neobnovuje, typický bratislavský šotouš by už ryčal, že je to zastaralé a treba to zrušiť.
Keď tak stále chcú zapustený variant tak nemusia mať nič... Nie aby boli radi, že budú mať nosný systém, ale vymýšľajú blbosti, že to rozdelí Petržalku... Pozrime sa napr. na Obchodnú, Karloveskú, Dúbravsku... Čo tam rozdeľuje tieto časti na dve časti? Nie električka, ale cesta... ?
dnes sa udiala veľmi pekná udalosť: šiel som v jednom spoji L16 smerom do Rače - vďaka dažďu boli zahmlené okná - jeden pán z ničoho nič začal dávať dole tagy, čomu som sa veľmi divil, že s pomocou vreckovky dal asi 5 písmenný nápis úplne dole - nezostal skoro žiaden fľak, len neviem či začal dávať dole aj ďalšie....- ľudia sa na neho pozerali v nemom úžase ? - veľmi by som chcel poďakovať tomuto páni za jeho ochotu ? ? ? - pri ďalšom ochladení to skúsim aj ja ?
Hej ale to sú aj iné ochody, teda dá sa povedať väčšina nedeľných poobedných až večerných odchodov linky č. 32 sú také plné, že tam nevpadne už ani zastrúhaný vlas. Iná vec je že keby si dali všetci tí cezpoľní dolu ruksaky, zmestilo by sa tam ľudí o niečo viac. A ešte iná vec je, že zasa v inú dobu dňa, alebo v smere Dlhé diely - Hlavná stanica by bol prípadne nasadený kĺbový voz úplne zbytočný.
ale adresy kde by to vedeli riešiť:
mediator@dpb.sk
ombudsmanka@dpb.sk
dr@dpb.sk
zmenymhd@dpb.sk
s tou jednou 21Tr kou môže ísť DPB akurát tak strašiť na Dlhé diely ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133