Prosim vas, vcera 28.11.2009 som na linke 63 z letiska na Hlavnu stanicu o 15:45 pravdepodobne stratila fotoaparat. Viem ze je skoro nemozne, ze sa mi vrati, ale ak sa predsa najde poctivy nalezca, tu je moj kontakt : 0904 679 565 .... dakujem
Ad. prestup 204/207, to ma pravdu povediac ani nikdy nenapadlo, že by to niekto nejako extra využíval.
Skôr si ale myslím, že prospešná by bola (po vybudovaní novej trate cez Patrónku) nasledovná reorganizácia:
207: Voj.nem.->Zim.št.
212: Voj.nem.->Ružová dolina
Teda predĺženie 207 ku Voj.nem. (resp. ideálne by bolo Tesco Lamač, ale tam sa hovorilo v niektorých materiáloch aj o 201, resp. o 212). Predĺžením 207 týmto smerom by sa získalo priame spojenie Mudroňovej a Búdkovej s Patrónkou v oboch smeroch.
A po druhé, výmena končených 207212, čím by sa dosiahlo priame spojenie od oblasti Zim.št. na Hodžovo námestie, plus spojenie Kramárov a Prievozskej.
no kde napr.? Snáď nie v Petržalke ? tu už dačo ubrali z L95, neviem teda kde chcú uberať, keď na L68 je to na tesno s kapacitou, rovnako L93 a 94 sú akurát, hoc L94 by možno postačovala v špičke keby jazdila a L93 by premávala každých 7-8min počas sedla. Dúfam, že nemá dakto "spasný" nápad na 5min interval na L95 poobede ? aby som nehral len za Petržalku, tak rovnako dúfam, že sa nebude siahať na intervaly vo Vrakuni, lebo tam to už teraz spoje ledva zvládajú, plus oslabené sú L75 a 78.
Súhlasím.
S tým, že sa ale zistilo, že pri víkendovom i=10min na 204/205 by sa vlastne skoro nič neušetrilo, tým pádom je vhodnejšie to ponechať tak, ako je, a opäť je to istý príspevok ku kvalite dopravy. Mimochodom, sú víkendy, kedy v priebehu dňa najmä 204 na úseku Sabinovská-SAV býva slušne vyťažená.
Byval som tri roky na Trnavke, jazdil som takmer denne do roboty t-busom. Podla mna - ranny interval 5 minut je dovodny, taktiez v poobednajsej spicke interval 6 minut. Co sa tyka sedla neviem sa vyjadrit, kedze v tom case som bol v praci. Cez vikend by postacoval interval 10 minut.
Župan nie je taký dôležitý, ako všetci tvrdia... Ono veľmi dôležité je zastupiteľstvo, župan je niečo ako starosta/primátor, alebo prezident... skôr reprezentatívna funkcia + schvaľuje a navonok vystupuje... a v zastupiteľstve Schindler je...
Kurník, Dunčo, kde som ja povedal, že trať na Svätoplukovej je zbytočná?? Iba som povedal, že preklad zrovna na tom úseku je málo podstatný.
Ad. NÚSCH/NOÚ, tam máš sčasti pravdu, ale teraz to tam zapadá do celkového intervalu a prekladu daných liniek.
A samozrejme, že 203/207 sú mimo systému, a že je to zlé, ale neviem, čo sa s tým dá teraz urobiť, pokiaľ nebude k dispozícii aspoň zopár vozov navyše.
Ako vidíš, DPB má v poslednej dobe svoje priority v konkrétnej mestskej časti, na politickú objednávku.
Inak čo plynie zo zvolenia nového predsedu VÚC pre MHD v Bratislave? Inak ako si medzi sebou vyjasnili podporu Bajana, Monsieur Gardenescu a Herr Gyurkovsky? Pokiaľ viem tak OK sa po neúspechu Bruna postavilo za Bajana a KDH,SDKÚ,SaS a ešte neviem kto tam bol, podporovali Freša... medzi tými dvoma platí, že ak sa dá kradnúť tak je jedno s kým, hlavne nech to ide?
teda je trať po Svätoplukovej zbytočná? Ak aj sa zavedie aspoň poobedná špička na L203 a 207, stále bude chýbať preklad s ostatnými linkami v sedle (12min vs. 15min) a v rannej špičke (10min vs. 12min). Keď sa to už tak triešti a jednotné intervaly u trolejbusov dostávajú ranu pod pás, tak je preskúmané aké intervaly naozaj kde treba? Či je treba na Trnávke pri 204+205 treba interval 5/6/6//7-8, alebo na iných m.č. Trebars či by sa spojenie NÚSCH a NOÚ ► mesto nedá riešiť jednou linkou s intervalom 5/6/6//10,12 alebo 15 s tým, že by linky zachádzali striedavo raz na NÚSCH a raz na NOÚ, alebo by linky z/do NOÚ premávali zachádzkou cez NÚSCH, aby boli viac využité pri ceste z Vlárskej. Myslím, že v Brne takto jazdí aj jedna t-bus linka zachádzkou na jedno obratisko (ak sa nemýlim - Vychodilova) a robí jej to asi tak 3min navyše na jeden smer jazdy. Ale nie je pre 100m odbočky od trate zavádzaná jedna špeci linka a obslúži to jedna.
Kapacitný problém by ani tak nebol, keby 207 chodila vždy na Hodžko na 0. A prestup medzi 204 a 207 využíva tak 0 - 2 ľudia v jednom spoji, ale ak sa podarí aj to zakomponovať, bude to OK.
Samotná Svätoplukova je viac menej blbosť, myslím, že nepatrné množstvo cestujúcich sa vezie IBA po Svätoplukovej, tým pádom preklad pre nich stráca význam.
Môj komentár k diskusii:
- Interval 12 min. celodenne treba vnímať hlavne ako istý štandard a kvalitu dopravy (ako si správne povedal, napr. čakanie na spoj, plus aj prípady výadku spojov). Napr. Koliba je ako anomália jediná, ktorá má celodenne interval 15 min. na rozdiel od ostatných častí mesta.
- Preklad 207/212 v centre celodenne chýba, najmä v úseku Hodžovo nám. - Karadžičova/Kvačalova, opäť ako istý štandard dopravy. A ak máme hovoriť o tom, že nech ľudia používajú v centre MHD, tak by to mala byť samozrejmosť.
- Poobedná špička by sa dala brať ako dočasné, ale predsa veľmi prospešné, riešenie situácie, a viacerí dúfame, že čoskoro sa tak môže stať.
- Už vôbec nikoho nenapadlo spomenúť napr. oslabené intervaly MHD pri debate o parkovaní v lokalite Hradu (čo ma ani v Bratislave neprekvapuje, pretože parkovanie je na prvom mieste).
- Ak by mali ísť poje do pôvodných výkonov za súčasnej situácie, museli by sa pokryť niektoré tbusové služby na rovine autobusmi, čo má svoje riziká (môže byť pre niektorých expertov podnet pre oživenie návrhov na rušenie trolejbusovej trakcie na rovine).
podľa mňa by to malo byť spojené, že ak stlačíš dopyt po otvorení dverí, tak je to signalizácia pre výstup na znamenie, čiže automaticky to zasvieti šoférovi na palubáku či kde to má svietiť. Zvukové znamenie by som nedával, lebo z toho by šofér zblbol a cítil by sa pomaly ako pri pokladni v hypermarkete, furt "píp-píp-píp..."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jsk