Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #140314:
Trať Jundrovskou a Veslařskou (úsek hotel Antropos - vozovna Komín) bola postavená počas veľkej (viacročnej) výluky MÚK Pisárky (kriiž. Hlinky - Pisárecká - Žabovřeská), kedy tade premávala JEDINÁ trolejbusová linka v JZ oblasti Brna - x25. (Ostatné t.busy boli nahradené a-bus linkami kt. išli cez Pisárecký tunel). Avšak aj po obnovení trolejbusových liniek 25, 26 a 37 bol dopyt po x25 tak ju spravili trvalou linkou s číslom 29. A áno, tá trať je používaná aj na výjazdy a dojazdy z/do vozovne Komín.
Reakcia na: jsk #140301:
ok, tam to chápem, ale či by bol napr. interval 5/6/6 dôvodný aj na Mudroňovej a Búdkovej ulici. Možno tam stačí taká kapacita ako je teraz teda interval 6/7-8/7-8. V Brne napr. trolejbusy premávajú odlišne, skoro žiadne linky nemajú rovnaký interval, ba dokonca ani jedna linka v rámci hodiny nemá rovnaký interval často, keď tak práve pozerám na CP L25 a 26 tak ozaj nechápem. Síce v Brne to je dané tým, že trolejbusové linky tak premávajú tzv. (ja by som to nazval) po skupinách a to na smer Slatina (31 a 33), Líšeň+Vinohrady+po spoločnej trase na Mendlovo nám.+Pisárky na Kamenný vrch/Bohunice (25,26 a 27-lokálna špičková L Židenice - Pálavské nám.), ktoré križujú ostatné električkové radiály v meste a niektoré električkové trate (niečo ako keby bola trolejbusová linka naprieč celou Tomášikovou od Polusu až po Prievoz),potom celkom nezávisle fungujú linky 37,38,39 premávajúce na Kohoutovice, Pisárky a Žabovřesky. Potom L25,26 a 37 doplňuje L29 ktorá spája len počas pracovných dní obratiská liniek 25,26 a 37 na juhozápade mesta a v centre končí na obratisku kde sa točí ďalšia skupina liniek (32,34 a 36) premávajúce na Královo Pole a Komín, ktoré tam dopĺňa ešte jedna linka spájajúca Bystrc a Královo Pole (30). Čo sa týka tej L29 tak mi nejde do hlavy, že sa im v Brne rentovalo postaviť tak dlhý úsek trate od Vozovne Komín až po Pisárky pre linku, ktorá premáva len počas pracovných dní a to len v čase 5-19h. Dúfam, že sa tá trať využíva aspoň ako manipulačná trať na presun trolejbusov z Komína na L25,26,29 a 37 na spoje ktoré začínajú na juhu mesta a že to aj šetrí významný počet vzkm. Keď tak na Brno pozerám, tak niekedy ma napadá, že aj u nás keby mali trolejbusové linky kopírovať skutočný dopyt, možno by sme mali pestrejšie intervaly a dalo by sa pridať tam kde treba a ubrať tam kde netreba, avšak také výrazné rozdiely v intervaloch medzi špičkou a sedlom považujem za strelené.
Reakcia na: Ike #140299:
Ja by som skôr župana/starostu prirovnal k premiérovi ako k prezidentovi. Stačí sa pozrieť do Zlatých Moraviec, Ružinova a pod., aké obštrukcie si tam vedia starosta/primátor so zastupiteľstvom robiť a nikde nie je dané, že sa tak nemôže stať aj vo VUCke.
Reakcia na: TeBeCe #140306:
Myslíš, že to bude reálne vo volebnom roku?
Reakcia na: Iveta.a #140310:
skuste vypravnu autobusov v Jurajovom dvore, ci vodic po skonceni sluzby nedoniesol strateny predmet.
02 / 44453595 - výpravca 2. DP Trnávka
Prosim vas, vcera 28.11.2009 som na linke 63 z letiska na Hlavnu stanicu o 15:45 pravdepodobne stratila fotoaparat. Viem ze je skoro nemozne, ze sa mi vrati, ale ak sa predsa najde poctivy nalezca, tu je moj kontakt : 0904 679 565 .... dakujem
Reakcia na: AAA #140294:
Ad. prestup 204/207, to ma pravdu povediac ani nikdy nenapadlo, že by to niekto nejako extra využíval.

Skôr si ale myslím, že prospešná by bola (po vybudovaní novej trate cez Patrónku) nasledovná reorganizácia:

207: Voj.nem.->Zim.št.
212: Voj.nem.->Ružová dolina

Teda predĺženie 207 ku Voj.nem. (resp. ideálne by bolo Tesco Lamač, ale tam sa hovorilo v niektorých materiáloch aj o 201, resp. o 212). Predĺžením 207 týmto smerom by sa získalo priame spojenie Mudroňovej a Búdkovej s Patrónkou v oboch smeroch.

A po druhé, výmena končených 207212, čím by sa dosiahlo priame spojenie od oblasti Zim.št. na Hodžovo námestie, plus spojenie Kramárov a Prievozskej.
Reakcia na: TeBeCe #140300:
tymto padom nemam najmensi dovod nadalej pouzivat MHD a definitivne presadnut do IGK a niesom jediny...
Reakcia na: TeBeCe #140306:
Tak v takom prípade je to cesta do pekla a treba prehodnotiť celý model financovania MHD.
Ale keďže je to bez záruky, tak sa viac nevyjadrujem.
Reakcia na: ivanbuto #140303:
vraj o 15% vzkm dole, aby sa nemuselo zvysovat cestovne. ale bez zaruky.
Reakcia na: TeBeCe #140300:
no kde napr.? Snáď nie v Petržalke ? tu už dačo ubrali z L95, neviem teda kde chcú uberať, keď na L68 je to na tesno s kapacitou, rovnako L93 a 94 sú akurát, hoc L94 by možno postačovala v špičke keby jazdila a L93 by premávala každých 7-8min počas sedla. Dúfam, že nemá dakto "spasný" nápad na 5min interval na L95 poobede ? aby som nehral len za Petržalku, tak rovnako dúfam, že sa nebude siahať na intervaly vo Vrakuni, lebo tam to už teraz spoje ledva zvládajú, plus oslabené sú L75 a 78.
Reakcia na: jsk #140301:
Súhlasím.
S tým, že sa ale zistilo, že pri víkendovom i=10min na 204/205 by sa vlastne skoro nič neušetrilo, tým pádom je vhodnejšie to ponechať tak, ako je, a opäť je to istý príspevok ku kvalite dopravy. Mimochodom, sú víkendy, kedy v priebehu dňa najmä 204 na úseku Sabinovská-SAV býva slušne vyťažená.
Reakcia na: TeBeCe #140300:
Hej? Ja som nič nepočul o redukciách, snáď to nie je myslené vážne, ak hej, tak čoho sa to má týkať? Šup sem s tým! ?
Reakcia na: ivanbuto #140298:
ja som nepovedal, že si to ty povedal...ja som sa len opýtal či je zbytočná...ok teda... ?
Reakcia na: no.ev.di. #140296:
Byval som tri roky na Trnavke, jazdil som takmer denne do roboty t-busom. Podla mna - ranny interval 5 minut je dovodny, taktiez v poobednajsej spicke interval 6 minut. Co sa tyka sedla neviem sa vyjadrit, kedze v tom case som bol v praci. Cez vikend by postacoval interval 10 minut.
Reakcia na: ivanbuto #140298:
a navyse sa zacinaju sirit reci o planovanej redukcii vykonov v ostatnych MC...
Reakcia na: no.ev.di. #140297:
Župan nie je taký dôležitý, ako všetci tvrdia... Ono veľmi dôležité je zastupiteľstvo, župan je niečo ako starosta/primátor, alebo prezident... skôr reprezentatívna funkcia + schvaľuje a navonok vystupuje... a v zastupiteľstve Schindler je...
Reakcia na: no.ev.di. #140296:
Kurník, Dunčo, kde som ja povedal, že trať na Svätoplukovej je zbytočná?? Iba som povedal, že preklad zrovna na tom úseku je málo podstatný.

Ad. NÚSCH/NOÚ, tam máš sčasti pravdu, ale teraz to tam zapadá do celkového intervalu a prekladu daných liniek.

A samozrejme, že 203/207 sú mimo systému, a že je to zlé, ale neviem, čo sa s tým dá teraz urobiť, pokiaľ nebude k dispozícii aspoň zopár vozov navyše.

Ako vidíš, DPB má v poslednej dobe svoje priority v konkrétnej mestskej časti, na politickú objednávku.
Inak čo plynie zo zvolenia nového predsedu VÚC pre MHD v Bratislave? Inak ako si medzi sebou vyjasnili podporu Bajana, Monsieur Gardenescu a Herr Gyurkovsky? Pokiaľ viem tak OK sa po neúspechu Bruna postavilo za Bajana a KDH,SDKÚ,SaS a ešte neviem kto tam bol, podporovali Freša... medzi tými dvoma platí, že ak sa dá kradnúť tak je jedno s kým, hlavne nech to ide?
Reakcia na: ivanbuto #140292:
teda je trať po Svätoplukovej zbytočná? Ak aj sa zavedie aspoň poobedná špička na L203 a 207, stále bude chýbať preklad s ostatnými linkami v sedle (12min vs. 15min) a v rannej špičke (10min vs. 12min). Keď sa to už tak triešti a jednotné intervaly u trolejbusov dostávajú ranu pod pás, tak je preskúmané aké intervaly naozaj kde treba? Či je treba na Trnávke pri 204+205 treba interval 5/6/6//7-8, alebo na iných m.č. Trebars či by sa spojenie NÚSCH a NOÚ ► mesto nedá riešiť jednou linkou s intervalom 5/6/6//10,12 alebo 15 s tým, že by linky zachádzali striedavo raz na NÚSCH a raz na NOÚ, alebo by linky z/do NOÚ premávali zachádzkou cez NÚSCH, aby boli viac využité pri ceste z Vlárskej. Myslím, že v Brne takto jazdí aj jedna t-bus linka zachádzkou na jedno obratisko (ak sa nemýlim - Vychodilova) a robí jej to asi tak 3min navyše na jeden smer jazdy. Ale nie je pre 100m odbočky od trate zavádzaná jedna špeci linka a obslúži to jedna.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.