Nech mi to neznámy autor sci-fi vízie na rok 2010 odpustí, ale nemôžem odolať, aby som nepridal malý futuristický dodatok:
Na jar 2010 Prznislav Závratník posmelený tým ako ľahko mu prešiel predaj podielov v Refáre, dospel k uzáveru, že okrem reklamy na vozidlách aj cestujúci vo vozidlách sú brzdou nosného podnikani otravného podniku a treba ich predať. Hoci tento svoj nápad nikde nezverejnil, hneď na druhý deň za ním prišla jasnovidecká outdoorova spoločnosť PigPrd s ponukou mimoriadne výhodnou pre OPB.
Keďže žmýkanie peňazí z cestujúcich má svoj strop a už by iba stagnovalo, navrhol PigPrd, by ich OPB vozil zadarmo a oni sa už postarajú o to, aby žmýkali peniaze z ľudí ináč. Napr. vyšlachtením vysoko uvedomelého cestujúceho novej generácie, ktorý si riadne kúpi SMS lístok, ale pôjde pešo.
Otravný podnik by sa potom mohol nerušene sústrediť na svoj core biznis, ktorým by bol nákup autobusov narozličnejších druhov v rokovacích konaniach bez zverejnenia, vylepovanie nálepiek o ich generálnom čistení a obliekanie vodičov.
Poznámka: Akákoľvek podobnosť s existujúcimi osobami alebo spoločnosťami je úplne náhodná.
Na jar 2010 Prznislav Závratník posmelený tým ako ľahko mu prešiel predaj podielov v Refáre, dospel k uzáveru, že okrem reklamy na vozidlách aj cestujúci vo vozidlách sú brzdou nosného podnikani otravného podniku a treba ich predať. Hoci tento svoj nápad nikde nezverejnil, hneď na druhý deň za ním prišla jasnovidecká outdoorova spoločnosť PigPrd s ponukou mimoriadne výhodnou pre OPB.
Keďže žmýkanie peňazí z cestujúcich má svoj strop a už by iba stagnovalo, navrhol PigPrd, by ich OPB vozil zadarmo a oni sa už postarajú o to, aby žmýkali peniaze z ľudí ináč. Napr. vyšlachtením vysoko uvedomelého cestujúceho novej generácie, ktorý si riadne kúpi SMS lístok, ale pôjde pešo.
Otravný podnik by sa potom mohol nerušene sústrediť na svoj core biznis, ktorým by bol nákup autobusov narozličnejších druhov v rokovacích konaniach bez zverejnenia, vylepovanie nálepiek o ich generálnom čistení a obliekanie vodičov.
Poznámka: Akákoľvek podobnosť s existujúcimi osobami alebo spoločnosťami je úplne náhodná.
luky1
Keď si ma včera nazval frflošom a zlošukom, celý večer som preplakal ? a rozhodol som sa, že sa polepším. Budem sa snažiť hľadať v Záhradníkovej práci aj dobré veci. Tu je prvá z nich:
Na koci roku 2007 prinieslo periodikum Stratégie rozhovor so spomínaným pánom pod titulkom PRIMÁRNYM CIEĽOM JE ZAROBIŤ. Musím ho pochváliť, toto sa mu naozaj darí, alebo nie?