Reakcia na: Valis #139388:
Žihadlá to sú, Tedom mi ako cestujúcemu príde živší, aj keď na druhú stranu, kým si prevodovka s motorom uvedomia, že od nich vodič požaduje plný kotol, trocha to Tedomu trvá. Čo som počul vodiči omnoho viac kladnejšie hodnotia Citelisy, najmä čo sa jazdných vlastností týka, už druhá vec je nedoriešená kabínka vodiča u Citelisov, prípadne absencia rádia, či neodpojiteľná fotobunka (pri niektorých kusoch), čo je však predpokladám vyriešiteľné. No a čo sa poruchovosti týka, mám dojem, že Tedom je ďaleko poruchovejší, so závažnejšími poruchami ako Citelis. Pri Tedome sa nejedná podľa slov vodičov o výrobné drobné muchy, ktoré treba vychytať, skôr o závažné poruchy jednotlivých súčastí voza, ako sú alternátory, ECAS, dvere, prípadne utrhnuté, vysvorkované hadice, či konštrukčne nedoriešené svetlomety. Je totiž, v porovnaní s Karosami, alebo Ikarusmi, enormná spotreba žiaroviek v stretávacích svetlách.
Ámos
Pre mna osobne povodny most je krajsi ako tento vojensky... No ten povodny ma presne to iste caro ako ma Eifelovka. Sice len hrba zeleza a nitov ale dohromady je to pekne.
http://sekanova.blog.sme.sk/blog/2262/49773/starymost.jpg
Stavat vsak historizujuci most, ktori tam nikdy nestal je ta najhorsia varianta zo vsetkych zlych.
Re #139322 aquila: pravdepodobnost dostavby Nagymarosu sa rovna moznosti, ze zo Zahradnika bude dobry župan.
Dakujem za linky, iba si potvrdil, ako krasny most dokaze nahradit betonova *ujovina.
Re #139326 vlado13: jasne ved preco nemat v meste nielen 36m siroky most ale zaroven aj vysoky nejakych 15 metrov. ?
Ja viem, ze esteticno je vec subjektivna, ale niektorym ludom proste chyba alebo je absolutne zdeformovane.
Re #139347 S499.1023:
1) nemci tiez nezhodili vsetky polia pokial viem.
2) lebo by sa mal volat most bratislavskej hluposti