Ako tu už Mike spomínal, s uvedenou trasou sa uvažovalo pri trojtrasových návrhoch metra ako linke C. Je to celkom logické vedenie.
Akurát ja by som navrhol odlišné vedenie v oblasti Nív, môj starší návrh: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=100189352358176269601.000444c3c7ca407c3f29d&z=15
Teda nie po Landererovej, ale po Mlynských nivách až po Bajkalskú a potom ďalej na Slovnaft ako Tvoje trasovanie.
Dôvody:
- lepšia obsluha bizniscentier a autobusovej stanice,
- Landererova je v dosahu Tvojej trate na Pribinovej.
No hej poondiaty záhradník by nemusel myslieť len na dlháče ale aj na Dúbravku a Záhorskú.Veď tu v Dúbravke nám robí problém napchať sa do busu a na dlháče tie busy vozia pár ľudí (15).
To sa môže týkať maximálne tak Miloslavova, Kvetoslavova a ďalších obcí smerom na východ, keďže rovinská a lužnianska železničná zastávka je naozaj ďaleko od obce a nepoznám nikoho, kto by do týchto zastávok cestoval vlakmi - do Lužnej jedine tak letní rekreanti na bagrovisko.
ak sa nemylim, tak viazanost ponuky je do 31.10.2009. Dovtedy musi DPB uzavriet zmluvu. V tomto pripade sa vedenie vyjadrilo ze rokovania zacnu hned po uzatvoreni sutaze. Zmluva (jej text) bola sucastou sutaznych podmienok, takze ide len a len o dohodnutie objednavky. Cize termin(y) dodavky, vybavenie, farbu interieru, ...
Nemohla by vzniknúť nová linka Záhorská Bystrica-Dúbravská cesta?
Trasa by bola takáto: Obratisko Záhorská B., Krče, Krematórium (z), Pri Kríži, Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, Drobného, Alexyho, Švantnerova, Damborského, Lipského, Dúbravská cesta.
Interval by mohol byť každých 12 minút.Čo vy na to?
V materiáloch čo robilo údai začiatkom 80tych rokov (bol tu na ne link cez metroweb) sa pôvodne uvažovalo s trasou NS C - Stupava - Záhorská Bystrica - Lamač - vedľa žel. trate 110 - Hlavná stanica - Americké Nám. - ASMN - Mlynské Nivy - Prievoz - Slovnft - D.Hony...(trasy A a B sa odvtedy (cca 1980) kopírovali do ÚP až do poslených väčších zmien a doplnkov (vlani) kde prepojenie koridorov rozhádzalo A a B ))
Konečne rozumné vedenie trasy A nosného systému. A keby bolo ešte niekedy veľa peňazí, tak by sa mohla spraviť v centre aj trasa O, ktorá by dopĺňala zvyšné dve na "chýbajúci" okruh.
Re #138860 Solider: "Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave..."
Ešte by si to mal vysvetliť aj tým obyvateľom a najmä ZSSK, zástupca ktorej mi osobne potvrdil, že na trati 131 majú v posledných 5tich rokoch každoročne nárasty cestujúcich aj zo všetkých tých nezaujímavých staníc ktoré sú 2 km za "dedinou".
Nuž áno, pretože električka v tomto prípade nie je rýchlejšou aletrnatívou a vďaka vozidlám ani atraktívnou náhradou. Sám by som tu auto neodstavil, aby som sa 4-kou pomaly terigal do centra.
Často sa tu spomínalo, že v zásade medzi električkou, rýchlodráhou, metrom a železničou nie je veľký rozdiel. No a toto je práve taká trať, na ktorej zastávky nie sú pri každej breze, je mimo 2-3 kolíznych miest rýchlodrážna a samozrejme, že mimo mesto by viac-menej žiadne rozhejgané električky nejazdili. Takže tak. ?
no to je typická BA pchať si čo najviac dopravy do širšieho centra...
V prvom rade by sa však tie záchytné parkoviská mali začať budovať... napr. v lokalite popri I/61 je vela miest... napr pri obratisku Zlaté Piesky, alebo tiež, čo sa teraz staval priechod pre chodcov medzi Metrom a BA...
Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave a podobných okolitých obcí sú tí, ktorí nepôjdu 10 minút autom, aby následne prestúpili na električku. Práve tí noví obyvatelia sú tí, ktorí si tam kupovali nehnuteľnosti kvôli tomu, že je to blízko centra mesta. Viacero z nich jazdí na služobných autách, kde je väčšina potrebná pre výkon aj počas služby, čiže nemôžu byť odstavené na P&R parkoviskách. V Bratislave neexistuje žiaden nosný systém a žiadna fejkyelektrička ho nenahradí, lebo vždycky to budú staré rárohy v ktorých bude v lete neskutočne teplo a ktoré budú stáť na zastávke pri každej breze a samozrejme nesmiem zabudnúť na každú semaforovú križovatku.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
Akurát ja by som navrhol odlišné vedenie v oblasti Nív, môj starší návrh:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=100189352358176269601.000444c3c7ca407c3f29d&z=15
Teda nie po Landererovej, ale po Mlynských nivách až po Bajkalskú a potom ďalej na Slovnaft ako Tvoje trasovanie.
Dôvody:
- lepšia obsluha bizniscentier a autobusovej stanice,
- Landererova je v dosahu Tvojej trate na Pribinovej.