http://bratislava.sme.sk/c/5074436/dpb-ponuky-teraz-nezverejnime.html
"Kavecký dodal, že šlo o prepravcu z Maďarska a Košíc."
Ked uz, tak dopravcu a nie prepravcu...a navyse to vyzera tak, ze su to minimalne 3 rozne serie, kedze aj ta posledna je ina (opat bez dopytoveho otvarania dveri, menej malych otvaracich okien..). navyse tato tretia seria je len 17 kusova, takze asi bude este jedna...dvojkusova.... ?
a uz sa nasli tie tri konkurencne ponuky? ved tvrdili, ze ponuku poslala len jedna spolocnost a aj to po termine....
"Kavecký dodal, že šlo o prepravcu z Maďarska a Košíc."
Ked uz, tak dopravcu a nie prepravcu...a navyse to vyzera tak, ze su to minimalne 3 rozne serie, kedze aj ta posledna je ina (opat bez dopytoveho otvarania dveri, menej malych otvaracich okien..). navyse tato tretia seria je len 17 kusova, takze asi bude este jedna...dvojkusova.... ?
a uz sa nasli tie tri konkurencne ponuky? ved tvrdili, ze ponuku poslala len jedna spolocnost a aj to po termine....
Ike
Prišiel som na zastávku a pri jedinom stánku bolo asi 6 ľudí a jeden pán si vyberal dlho noviny... Keď som videl, že došiel autobus, tak som proste naťukal 1100 a nastúpil, pretože papierový lístok by som si nestihol kúpiť. Keby došiel ku mne revízor a dal mi pokutu, asi by som na ňho pozeral ako na magora...
Inak 2 postrehy na túto tému:
1) Keď treba, zrazu DPB disponuje exaktnými sekundičkami
2) Zaujímavé, že keď v obchode platím bankomatovou kartou, notifikačná SMS príjde ešte skôr, ako predavačka stihne vybrať kartu s terminálu, no na SMS lístok sa čaká ako keby šiel z Olejkárskej poštovým holubom... náhoda alebo úmysel?
Podľa mňa by mal platiť čas ODOSLANEJ správy od zákazníka - a to, že príde SMS lístok s oneskorením, tak to nech je vina DPB a predĺžená platnosť lístka nech je kvázi grátis za nespoľahlivosť (a neschopnosť) služieb ktoré DPB ponúka... (Keď to budú 2 minúty, tak dve, keď pol dňa, tak pol dňa)