Reakcia na: MatejBA #138140:
1) Logo samotné nie je zlé, je celkom sexy (pripomína polohu 69, len partneri sú chrbtami k sebe), jeho zmena však nebola až taká nutná a vyvolala náklady (napr. prenálepkovanie všetkých vozidiel atd.) , ktorých výšku môžeme iba hádať. Väčšina firiem vo svete si svoje logo váži, čím staršie, tým viac, a nemení ho s každou zmenou predsedu predstavenstva.
2) Zatrávnenie koľajových zvškov v masovejšom merítku si podľa mňa mesto v súčastnosti nemôže dovoliť, lebo peniaze potrebuje na dôležitejšie veci. Ak ho však zaplatia developeri, to je iná vec ... beriem to
3) Predajňa lístkov na Obchodnej bola dosť využívaná a nemyslím si, že dve také predajne v centre by boli zbytočné. Ale hlavne pokladám za nehospodárne, že takýto lukratívny priestor už pol roka leží ladom, nech už patrí DPB alebo mestu.
4) V MHD sa určite urobilo aj veľa dobrého, ale skôr vďaka iným ľuďom ako je súčasný predseda predstavenstva DPB.
Prepáčte mi, že tu hlavne kritizujem, určite niekedy aj pochválim. Zatiaľ to však netreba - Záhradník sa dostatočne chváli aj sám...
Martin Fundárek
"Na túto prevádzku však pôsobia aj vplyvy, ktoré nesúvisia s kapacitou traťového úseku odb. Dunaj – Janíkov Dvor:
• obmedzený počet trás pre železničné vozidlá na TEN-T koridore,
• dlhý pobyt v ŽST Janíkov Dvor pri obrate súpravy (5 min.), ktorý nedovoľuje zabezpečiť 3 minútový interval medzi spojmi smerom do mesta pri využití súprav prichádzajúcich z mesta.
Z týchto dôvodov sú niektoré trasy z teoretického počtu 20 trás/hod v každom smere nerealizovateľné."