Reakcia na: hoppusmark #138076:
najlepsie je, ze na prave na tento problem, krory moze nastat pri tychto autobusoch a nebezpeci "amputacie nohy" sme niektori zaujemcovia, ktori boli v septembri minuleho roka vo vyrobnom zavode SOR upozornovali toho pana inziniera, ktory nas po zavode sprevadzal a ten tam pokyvkaval hlavou, ze do seriovej vyroby by sa mal NB18 dostat uz s touto upravou, ktorej sme aj navrhli riesenie...ako som videl na prazskej SORke NB18 na autosalone v Prahe a v tomto clanku, tak ti LEGOvyrobcovia sa na to vykaslali... ? ? ?
vlado13
prečo po zastávku Pri podchode po povrchu a odtiaľ pod povrchom?
nebolo by lepšie a efektívnejšie, ak by trať na Molecovej isla pod zem a pod podchodom bola spoločná zastávka ako náhrada za Janotovu a Pri podchode?
máte predstavu, že traťby kopírovala cestu, alebo by bola naprieč? ste si vedomí, že na DD je niekoľko veľkých kolektorov? koľko zastávok a kde by ste navrhovali od Pri podchode po ZŠ Majerníkova?
kde pri ZŠ by ste si predstavovali vyústenie trate na povrch?