Reply on: vlado13 #138070:
tak, tak... kanalizacie, kable, vodovody, plynovody... robit zapustene podpovrchove trate je genialne riesenie, ale v bratislave v uz zastavanych uzemiach zial casto nemozne, alebo tak komplikovane, ze to vyjde drahsie ako razit tunel zial... prelozit taku stredne velku kanalizaciu, to je uzavera na rok dva a naklady astronomicke... to kazdy sniva o podpovrchovo zapustenych tratiach, a nie je mu jasne, ze podtym povrchom je tolko inzinierskych sieti, ze je nakoniec lacnejsie tunel razit:) zial... zapustene trate su dobre riesenie na zelenych lukach:) a vtedy ked sa mysli dopredu - co u nas nehrozi... ked niekto mysli dopredu a spravi inzinierske siete tak, ze nechva volny koridor v zemi, tak je to ok...
vlado13
prečo po zastávku Pri podchode po povrchu a odtiaľ pod povrchom?
nebolo by lepšie a efektívnejšie, ak by trať na Molecovej isla pod zem a pod podchodom bola spoločná zastávka ako náhrada za Janotovu a Pri podchode?
máte predstavu, že traťby kopírovala cestu, alebo by bola naprieč? ste si vedomí, že na DD je niekoľko veľkých kolektorov? koľko zastávok a kde by ste navrhovali od Pri podchode po ZŠ Majerníkova?
kde pri ZŠ by ste si predstavovali vyústenie trate na povrch?