Reply on: vlado13 #138070:
Rozoberalo sa tu, že slovenské normy majú určité prípustné stúpanie a ak by sa razil tunel rovno od Molecovej až po napr. Dubčeka neviem či by tam nebol vyšie stúpanie ako pripusťujú normy... Preto kebyže sa vedie dookola ako je dnes cesta by bolo nižšie. Hneď za Dubčekom je športové ihrisko teda to čo z neho ostalo a takže okrajom by už mola viesť trať nakoľko sa teraz plánuje revitalizácia toho ihriska trebalo by v projekte zahrnúť aj miesto pre túto trať... Trasa električky by nekopírovala priamo cestu, ale šla tak nejako podobne aby sa znížilo čo najväčšie stúpanie preto aj nebola napr. cesta na DD vybudovaná priamo ale so serpentínami... A čo sa týka inžinierských sietí niesom si istý na 100%, ale niekde (je tomu už niekoľko rokov) som čítal, že na DD sú vedené v spoločnom kanáli resp. mali byť? ? Čo sa týka zastávok aby bola električka efektívna tak zastávky by boli napr. takto: Molecova-Hany Meličkovej-Tománkova/Matejkova = niečo medzi nimi, ZŠ Majerníkova - Kuklovská... Pri zapustenom variante resp. razenom treba rátať s dvoma prekážkami a to dva podchody jeden funkčný - druhý nefunkčný... Ale je to len taký výplod z fantázie lebo najbližších 100 rokov sa také niečo nebude projektovať resp. vtedy už možno bude metro.
vlado13