Reakcia na: Peto02 #137659:
Kamoš aj pred touto vymoženosťou, chodil sem tam L91 a vzal si do nej bicykel, niektorí šoféri ho zobrali. Takto pokiaľ DPB nedá šoférom nejaké nariadenie, tak sa cyklisti nebudú môcť spoliehať na to, že sa prepravia bicyklom. Na takej L91 by to bolo super keby sa to nejak upravilo, lebo ľudia z Rajky si môžu dobicyklovať do Čuňova a odtiaľ do mesta. Avšak max. 1 bicykel tak môže ísť ak sa nemýlim, takže nie je to niečo víťazoslávne. Keby mala tak L91 príves na bicykle, bolo by to o inom ?
no.ev.di.
- NP trolejbusy : 1
- NP električky : žiadne
- NP autobusy : 20ks Tedom (dobrý tunel), 35ks Citelisov (dobrá náhoda, keby dotyčný dopravca dostal v KE licenciu, tak tu tie Citelisy niesú, o transparentnosti zaobstarania tiež možno pochybovať), 22ks Solaris 15 CNG Urbino (rokmi "overené" vozidlo, "bezchybné" a "bez závad" a za dobrú cenu, DPB proste nemohol odolať a vrhol sa na to jak vlk na capa...lenže zabudol, že cap má rohy ?)
- low entry autobusy : 18ks SOR 9.5 (životne dôležité autobusy, dobré na nosné linky ?), 22ks SOR 10.5 BN (konečne niečo podobné kapacitne podobné vyraďovaných 12m vozidiel)
- špeciálne spoplatnená nočná tarifa
- systém nosných liniek a prestupov urobený na 50% - racionalizácia linkového vedenia bola urobená len v Petržalke, Vrakuni a P.Biskupiciach + roky je v praxi v linkovom vedení trolejbusov a navyše poslednou dobou zavádzané linky v KV nenasvedčujú tomu, žeby sa DPB držal vôbec niečoho čo vyhlási...
- rozdelenie autobusov do vozovní nezodpovedá vôbec potrebám vozovní na výpravu liniek