Od októbra sa len niektoré zastávky premenovavájú ,ale v septembri vznikli nové ( TRIO zastávok pri vozovni Petržalka, Prídanky , Pri hab.mlyne )- viem,že tu boli dva odkazy nato ?
klasické vybúranie nie je nevyhnutné,
tiež nie v celej šírke, vzh¾adom na typ a šírku komunikácie, jej napojenie na ulice J. Stanislava a Tománkova, možno oèakávať, že prieèny sklon bude sklonený okolo osi,
èo bude treba búrať, možno robiť v pásoch a po vrstvách,
obchádzka po navrhnutej trase by bola nevýhodná aj pre problémy, ktoré by vniesla do statickej dopravy, prijate¾nejšie sa javí ponechanie dopravy v pôvodnej trase s miestnym obmedzením rýchlosti a vedením po 1 pruhu v oboch smeroch, pre ve¾kú opravu v úseku dlhom do 100 m s dostatoènou šírkou sa nezvykne presmerovať doprava na obchádzku v dåžke cca 300 m po ulici s ani nie poloviènou šírkou,
No tak potom to budu musieť opravovať buď pól na pól, ale to asi nepôjde nakoľko je celá cesta naklonená a museli by to zarovnať na jednu rovinu podľa mňa. Alebo teda využiť tú obchádzkovú trasu cez Cikkerovu, ale tam sú vysoké nadjazdy, ktoré robia problémy aj osobákom a s takým Lamborghini alebo Porsche tam neprejdú takže nízkopodlažný bus tadiaľ neviem ako prejde. Ale tak zbytočne to tu rieším nakoľko pochybujem, že nájdu na to peniaze. I keď teraz kvôli tomu nakloneniu sa na Tomankovej stáva z nízkopodlažného vozu "vysokopodlažný" a pravdepodobne aj kvúli tomu prichádzajú 25Trky občas na zástavku Matejkova tak trochu naklonená doprava nakoľko ich ECAS pravdepodobne vyrovná na Tománkovej, ale na Matejkovej alebo aj na ceste k nej je to nakrivo nakoľko to dorovnalo k stavu tej cesty.
Myslíš, že cez Kresánkovu a potom cez Devínsku cestu? To by sa aj dalo, ale zase pre obyvateľov Hany Meličkovej by muselo DPBZ spraviť kyvadlovú linku na Molecku napr. s nejakým jedným Sorom. ?
Síce prebieham udalosti možno aj o rok alebo dva dopredu, ale len tak pre zaujímavosť ak sa nájdu na budúci rok v rozpočte peniaze bude sa opravovať naklonená cesta pri zástavke Tománkova. A teda nakoľko jej oprava nebude spočívať len s obrúsením povrchu pravdepodobne sa bude musieť uzavrieť celá cesta nakoľko sa bude búrať asi búrať (ináč si neviem predstaviť opravu naklonenej cesty). A tak som spravil obrázok najpravdepodobnejšej obchádzky: http://i33.tinypic.com/24xfebk.png
Ak sa teda využije táto obchádzka bude zaujímavé sledovať ako budú cez ňu premávať autobusy kvôli vysokým retardérom a v tom čase budú musieť na linke 33 jazdiť asi CapaCity resp. klasické nízkopodlažné kĺby nakoľko 25Trky by odrovnalo stále štartovanie... ?
Aj ja si myslím, že tam preradia Tedomy nech ich má jedna vozovňa a robí s nimi kampaň a možno by potom teoreticky posilnili tú 133 a trebárs 32 v týchto intervaloch.
nedala by sa L36 viesť v trase Borská - Harmincova - Polianky - Dúbravská cesta - TESCO Lamač? Pokiaľ viem tak od Dúbravskej cesty sa dá odbočiť na Lamačskú na smer TESCO Lamač a rovnako aj v opačnom smere. Len pre dodatok, DPB by mal radšej začať riešiť ako obslúžiť nové bytovky v Krasňanoch a časti Krasňan ktoré sú dosť vzdialené od električiek. Čo takto keby tam predĺžili L51 a posilnili jej interval? Navrhoval by som to upraviť takto :
L51 : zrušiť
L67 : Vinohradnícka - Korytnická - Dolné hony -Astronomická - Martinský cintorín - ŽST Nové Mesto - Odboráska - ŽST Vinohrady - Pekná cesta - Kadnárova (15/20/15//20)
L58 : Technická - Rádiová - Mierová kolónia - Riazanská - Kukučínova - Tehelná - Trnavské mýto (30/30/30//30)
L151 : prečíslovanie na L158*
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Ak sa teda využije táto obchádzka bude zaujímavé sledovať ako budú cez ňu premávať autobusy kvôli vysokým retardérom a v tom čase budú musieť na linke 33 jazdiť asi CapaCity resp. klasické nízkopodlažné kĺby nakoľko 25Trky by odrovnalo stále štartovanie... ?