L 94 chodí ako náhrada za zdegradovanú L59 a slúži na prestup na/z električky do Rače .Využívaná je dosť no je pravda ,že ráno smer petržalka chodí poloprázdna,ale to aj L 93 a iné,kedže v petržalke nie je taký počet firiem a škôl ,aby boli využité v obidvoch smeroch.
L84 je blbosť ťahať na Vazovovu. Z Ovsišta a okolia majú toto územie obsluhované L68,L78 na Trnavské mýto. L84 slúžila hlavne ako posila pre spojenie EU s internátmi na Hrobonke.
Terajšie vedenie tejto linky je pre zalepenie očí Ovsištanom za zrušenie priameho spojenia zo Šafkom a nahradenia presmerovanej L83. Bohužial už nedoriešili súbeh L99,84.
Preklady ťažko doriešite na ucpaných cestách.
Terajšia L50 má akože polovičný interval predtým 10min. a teraz 7,5min. a od obeda 6min čo je podla niekoho polovica.
Chodia často 1-2 za sebou čo súvisí zo zápchami a kvalitou nasadených plyňákov. Prvý vezie balík a druhý pár ľudí
L84 je blbosť ťahať na Vazovovu. Z Ovsišta a okolia majú toto územie obsluhované L68,L78 na Trnavské mýto. L84 slúžila hlavne ako posila pre spojenie EU s internátmi na Hrobonke.
Terajšie vedenie tejto linky je pre zalepenie očí Ovsištanom za zrušenie priameho spojenia zo Šafkom a nahradenia presmerovanej L83. Bohužial už nedoriešili súbeh L99,84.
Preklady ťažko doriešite na ucpaných cestách.
Terajšia L50 má akože polovičný interval predtým 10min. a teraz 7,5min. a od obeda 6min čo je podla niekoho polovica.
Chodia často 1-2 za sebou čo súvisí zo zápchami a kvalitou nasadených plyňákov. Prvý vezie balík a druhý pár ľudí
no.ev.di.