Reakcia na: kecho #136086:
to s tou náhradou L94 ako spojenie L34 a 84 cez Mýtnu nie je zlý nápad ? len ako potom posilniť L83? na aký interval a hlavne tak aby bol preklad s L34 v Dúbravke... preklady L83+84 "fungujú" síce ako si napísal, ale aspoň umožňuje ľuďom z nastupujúcim na Bosákovej a Mamateyovej ulici dostať sa v pracovný týždeň do centra a hlavne ľuďom z Hálovej a Jungmannovej dostať sa na Zochovu bez tlačenice v L83. Na druhej strane, keby sa posilnila L83, bola by to zbytočná kapacita v úseku Technopol - Nám. hraničiarov. V takom intervale akom tu existuje postačuje. Skôr by som sa zamýšľal do blízkej budúcnosti ako to bude vyzerať s kapacitou L84 a 99 na Bosákovej keď sa začnú ľudia sťahovať do nových domov čo vyrástli pri zastávke Mlynarovičova. Napadli ma nejaké zmeny ale ak sa požaduje viesť v Petržalke dve linky z Pražskej v intervale 8/15/10 a nie jednu v intervale 4/7-8/5, tak je môj návrh zbytočné písať, navyše by pri tom návrhu bolo potreba vrátiť na L95 ráno interval 3minúty
dnes ráno som zažil srandovnú situáciu, keď klasicky išla 84 minútu či dve pred 99nou, lenže "kvalitné" dvojsemafory lidl-poliklinika Šustekova umožnili 99ne kvalitnú stíhaciu jazdu a pri albere pri výjazde zo zastávky 99na tú 84ku aj predbehnúť ? 
Mike
Nie že by boli aj vyjadrenia Kaveckého a Záhradníka oveľa viac tendenčné, ale nevadí...
"Na certifikáte, ktorým sú označené vyčistené vozidlá, však dopravný podnik píše: „Toto vozidlo bolo kompletne vyčistené a vydezinfikované.""
Aj keby sme si odmysleli taggy, vozidlo po nalepení tohto certifikátu nemá umytú podlahu o nič viac ako iný bežný deň keď ide cez revízny kanál a storočná špina na madlách, okenných rámoch, príp. nad dverami je aj naďalej nedotknute na svojom mieste..
Samozrejme je možnosť že ten certifikát neklame a že vozidlo je kompletne vyčistené a vydezinfikované, ale ZVONKU. ? ☺