Reakcia na: enge2 #133704:
Neviem čo je rasizmus na tom keby sa separovali neprispôsobiví "ľudia" od slušných ľudí. Tam spadajú rómovia a aj nerómovia. Ja v autobuse nikdy nekričím, ak sa s niekým bavím, tak aby to bolo medzi nami a nie divadlo pre ostatných a nenapádam nikoho. Očakávam, že takýto prístup zvolia aj ostatní civilizovaní ľudia. Osobne neviem pochopiť, že niekoho hanba nefackuje mať rozhovor s niekym cez celý autobus, ja by som sa cítil ako debil. Raz som mohol byť svedkom celkom zaujímavej debaty ako jeden chlapík ešte s dvoma známymi riešil to, že či je otcom dieťaťa jeho bývalej, alebo nie, a že na nejaký test pôjde aj ona, či on a nech sa do nich nestará jej matka a zvyšok cesty sa chlapík doslova "prepixoval" až do cieľa svojej cesty.P.S.: Poraď mi ako využiť L93 keď nastupujem na Hrobákovej alebo Romanovej a potrebujem ísť na ŽST Petržalka alebo idem z Ovsišťa na ŽST Petržalka. Viem, že sa dá ísť na L68, ale cez víkendy si radšej pohnem zadkom a stihnem L99, ktorá má len 3 min dlhší interval a navyše ma tam odvezie bez prestupu, pri ktorom ani neviem ako dlho by som čakal.
? .

vlado13
1. ak by nemala trčať v zápchach s autami, musela by mať samostatný koridor, čo by to narobilo s autodopravou, je jasné,
ak by bolo dostatk miesta na samostatný koridor pre električku, asi už dávno by sa boli zriadili vyhradené bus-pruhy a k trčaniu v zápchach by nedochádzalo,
2. vedenie vnútornými pruhmi by bolo spojené s takmer neriešiteľným umiestnením nástupných ostrovčekov a dilemou priechodov pre chodcov - riadené vs neriadené a problematickými ľavými odbočeniami
3. vedenie vonkajšími pruhmi by bolo spojené s tolerovaním pravých odbočení a prípajaní čiastočným súbehom s líniou električky, najmä v miestach križovania s diaľnicou,
4. odbočenia z Popradskej na Vrakúnsku, z nej na Uzbeckú a ďalej na Kazanskú v parametroch vyhovujúcich pre električku by si vyžiadali veľké stavebné zásahy, tento úsek je ukážkou toho, koľko problémov môže neskôr narobiť jedno zbrklé rozhodnutie bez dostatočnej predvídavosti a nadhľadu,
5. samostatnú kapitolu by predstavovalo vybudovanie otočky,
6. ak by aj toto všetko už bolo "vyriešené", zostáva ešte určiť miesto napojenia na existujúcu sieť a priviesť trať na Gagarinovu, ani zdanlivo jasná trasa po Prievozskej nie je bez úskalí, odhliadnuc od projektu Twin City a jeho časových a priestorových faktorov, križovatka pri centrále VÚB musela prejsť "omladzovacou kúrou", ak by to malo byť napojené na Šaf. nám., Dost. rad by čakala opätovná prestavba, že by to "zamiešalo karty" na Šaf. nám. ani netreba zdôrazňovať,
napojenia v iných miestach skrývajú rovnaké alebo ešte väčšie úskalia, dôsledky na organizáciu dopravy a nároky na financie