Ak si vykonal nejaké jazdy Solarismi v BA, ak sem aj vôbec dojdeš viac ako 1x za pol rok, tak uznáš bez toho aby si trval na znalostiach technických detailov Solarisov, že tie vozidlá nerobia "kneeling" ale "deflexing",t.j. odkláňajú sa. Ten pojem deflexing som vymyslel z angličtiny, normálne sa v terminológii autobusov ani nepoužíval tipujem, len som tak pomenoval ten jav.
keby sa vratili bolo by to len plus ale BA potrebuje ovela viac ako 13 autobusov
Re #133253 luky133: jeden z dôvodov je naozaj nizkopodlažnosť ale DPB zaspal aj ked sa ešte vyrábali ?
Aj kebyže ich chce DPB kúpiť v Bratislave sa musí rátať s tým, že by sa tu museli meniť podvozky na 1000mm a síce neviem ako je to u koľajových vozidiel, ale myslím si, že by trebalo určite nejaké osvedčenia atď a plno byrokracie. A nie som si celkom istý, či nie je aj v TP písané aký podvozok mali. Toto pri KE odpadá... ? Takže Bratislava by mala ďalšie zbytočné výdavky napr. cena nového podvozku atď... Preto vidím reálnejšie, že kúpi radšej nové električky. ?
No neviem, každopádne závisí od ceny za T3RP a roku modernizácie. Za tie prvé T3R.Pčky 82xx by som asi nedal viac ako 1/3 nákladov modernizácie ked že už ako modernizované jazdia pár rokov -tiež závisí od technického stavu vozidla. Síce Praha má údržbu na dosť vysokej úrovni.
Myslím, že Bratislava by sa mala tiež skorej orientovať na nákup úplne nových vozidiel -Cobino / ForCity / 14T / Vario LF3.
Tie Pražské nadbytočné vozy by mohli byť skorej zaujímavé pre Košice.
No neviem, vraj, že BB ich chce využívať tak asi sa už do BA nevrátia. Aj keď ja osobne si myslím, že akútne BB tie autobusy nepotrebuje. -Ale je to ich majetok, rozhoduje o tom DPMBB tak si s tým nepomôžeme.
Kebz došli aj tie len 15m Viedenské many by bolo v poho. Však to čo majú zájazby BA je pomály najlepšie čo tu jazdí. Ale myslím, že Viedeň nájde aj nejaké klbáky navyše.
Presný rok neviem, ale jedným z dôvodov prečo bola ukončená ich výroba bola zmena emisnej normy na EURO 4 a oni mali len EURO 3 pokiaľ si spomínam. Ďalší dôvod bola pravdepodobne vysokopodlažnosť.
a rok dozadu už tento jednotný lístok mal byť na svete aj spolu s číselným označením prímestských liniek a ostatnými novinkami v tarife a označovaní liniek v BSK. Rok a dačo po sľubovanom termíne sa nič nezmenilo.
Kedy sa prestali vyrábať Karosy B961? Keď nad tým tak spätne premýšľam, tak je škoda, že sa ich sem nepodarilo zakúpiť rovnaký počet ako B741. Teraz by sme mali aspoň podstatne menšie problémy a Ik280 a 283 by mohli dojazdiť oveľa skôr ako v r. 2008. Takisto by sme sa nemuseli srať s GO TAM-BUSov, ktoré aj tak dlho po oprave nedožijú, viď 2410 a 2411.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.