Ale aj TEDOMy "tancujú" na zástavke lebo ak sa nepoužije kneeling tak "ECAS" ho začne vyrovnávať je to vidieť napr. na zástavke Tománkova. ? A pokiaľ viem tento systém majú 25Trky, TEDOMy, Solarisy a možno aj 21Trka...
? ono kto vie ci za to mohol polsky vyrobca autobusov alebo nas uspesny DPB, ktory robi obnovu vozoveho parku systematicky a v 3 rocnej periode ? , ked v ostatnych krajinach su so solarismi spokojny. ?
Ono to nebude pravdepodobne v tomto pípade kneelingy, ale skôr to typujem na "ECAS". Teda elektronický stabilizačný systém, ktorý vyrovnáva autobus a nakoľko sú zástavky hrboľaté, koľajnicové automaticky ho dorovnáva. Kneeling som napr. pri SU na DD videl málokedy. ?
ale v SU, keď človek sedí a vidí, že sa používa, tak sa mi zdá, ako keby to pri niektoých išlo opačne, tj bus zastaví, niečo zasyčí a pravá strana sa zdvihne
Je uz ovela viac ako sa uvadza: 18 SOR BN 9,5 , 22 SOR BN 10,5 20 Tedomov , 22 Solarisov a tusim aj Capacity ma kneeling ,taktiez zabudol aj na Skody 25 TR ,ale asi islo v clanku len o busy . T.j. mame 82-3 abusov s kneelingom.
Tichšia a lepšia jazda, keďže má to čo naše nie - správne dotlačené jazyky. A k tomu je celé oblúková, takže je menej ostrá ako na našich križovatkách
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
"Takúto funkciu môže využívať 63 vozidiel" takže 21 SU, asi 20 tedomov a čo ešte? aj sory majú kneeling?