Reakcia na: m@rtin #133034:
Len by som ta upozornil, ze v Bratislave sice nebyva 1,2mil ludi ale 425.000 no tito byvaju na 368km2 zatial co Praha ma 496km2.Dalej najvacsi zamestnavatelia su v Bratislave na jej okraji a do Prace sa tu bezne jazdi cez cele mesto. No to kde sa nachadza mesto Bratislava nedovoluje viest linky v drvivej vacsine inak ako cez centrum. Aj napriek tomu je dost liniek, ktore centrum obchadzaju.
Luxus nad luxus, na slovenskych neelektrifikovanych tratiach priamo raritny. Lenze Slovaci si hned v 90. rokoch zosrotovali motoraky 85x, takze nic.
Papyr
2) Ked budes v Prahe striktne a neoblomne dodrziavat heslo "povrchova doprava len k najblizsiemu metru", skoncis tym, ze vsetci cestujuci budu nuteni ist cez Vaclavak (resp. aspon jednu zo stanic Mustek, Muzeum, Florenc). V Prahe existuju aj transverzalne povrchove linky z jedneho konca na druhy, ktore su hlavne tramvajove (1, 3, 8, 9, 10, 22, 26 a pod.), ale v miestach, kde elektricky nie su (Jizni Mesto, casti Prahy 10 a pod.) sa vyskytuju aj autobusove transverzalne linky (133, 136, 177...) Bez tychto liniek by to neslo a napr. 136 alebo 177, aj ked idu v jednom smere viac ako hodinu, sa nedaju nikde vhodne prerusit a rozdelit na dve.