Reakcia na: Ámos #133036:
A len dodám, že cez pracovný a školský deň sem dochádza podľa predpokladov okolo 200 000 ľudí. Ale neviem čo je na tom pravdy možno keď sa počítajú aj ľudia na intrákoch.
Luxus nad luxus, na slovenskych neelektrifikovanych tratiach priamo raritny. Lenze Slovaci si hned v 90. rokoch zosrotovali motoraky 85x, takze nic.
Papyr
2) Ked budes v Prahe striktne a neoblomne dodrziavat heslo "povrchova doprava len k najblizsiemu metru", skoncis tym, ze vsetci cestujuci budu nuteni ist cez Vaclavak (resp. aspon jednu zo stanic Mustek, Muzeum, Florenc). V Prahe existuju aj transverzalne povrchove linky z jedneho konca na druhy, ktore su hlavne tramvajove (1, 3, 8, 9, 10, 22, 26 a pod.), ale v miestach, kde elektricky nie su (Jizni Mesto, casti Prahy 10 a pod.) sa vyskytuju aj autobusove transverzalne linky (133, 136, 177...) Bez tychto liniek by to neslo a napr. 136 alebo 177, aj ked idu v jednom smere viac ako hodinu, sa nedaju nikde vhodne prerusit a rozdelit na dve.