Reakcia na: no.ev.di. #133013:
						
			 bože, pochop, že tých desť vlakov do okolia ZA a KE bolo v podstate ZADARMO!!!!! Keby si ich nasadil do  BA, tak ich musíme pekne zacvakať!Je to ako keby (nereálny príklad) EU povedala DPB, že im zaplatí za kĺbové autobusy, ale nesmie ich nasadiť na DD, lebo tam sú na tom dobre, ale nech ich nasadí na Východné (trebárs).
 Ale inak ja osobne by som prvú várku nasadzoval len na trať Plaveč - PO - KE - ČnT, nakoľko v Žiline im aspoň nejazdia plesnivé rozpadnuté pantografy
 Ale inak ja osobne by som prvú várku nasadzoval len na trať Plaveč - PO - KE - ČnT, nakoľko v Žiline im aspoň nejazdia plesnivé rozpadnuté pantografy  
						
Papyr
2) Ked budes v Prahe striktne a neoblomne dodrziavat heslo "povrchova doprava len k najblizsiemu metru", skoncis tym, ze vsetci cestujuci budu nuteni ist cez Vaclavak (resp. aspon jednu zo stanic Mustek, Muzeum, Florenc). V Prahe existuju aj transverzalne povrchove linky z jedneho konca na druhy, ktore su hlavne tramvajove (1, 3, 8, 9, 10, 22, 26 a pod.), ale v miestach, kde elektricky nie su (Jizni Mesto, casti Prahy 10 a pod.) sa vyskytuju aj autobusove transverzalne linky (133, 136, 177...) Bez tychto liniek by to neslo a napr. 136 alebo 177, aj ked idu v jednom smere viac ako hodinu, sa nedaju nikde vhodne prerusit a rozdelit na dve.