Reakcia na: Ike #133025:
A v BA kraji sa máme teda voziť v šunkách za to, že by tie vlaky mal zacvakať štát?! "Dobrá logika", lebo tie kraje budú vždy pozadu oproti BA a TT kraju z dôvodu, že každý kto sa nabalí na východe, postupuje na smer západ alebo na celoslovenské merítko a z vysoka drbe na daný región. Nové vlaky tam prd vyriešia, lebo pracovné miesta tam nové nevzniknú a platy to tiež nedvihne. Keď už chce EÚ veľmi vyrovnávať rozdiely medzi regiónmi nech sa pozrie na to koľko ľudia pracujú na rôzne potraviny, elektroniky, dovolenku pri mori na Slovensku a koľko v krajinách EÚ a nech zarazia túto podnikateľko-zdieračskú anarchiu. Takže skôr čo sa týka vlakov by mala EÚ podporovať bez rozdielov medzi regiónmi ekologickú dopravu, teda električky, trolejbusy, moderné vlakové jednotky a autobusvú dopravu postaviť do pozície doplnku k vlakovej doprave, resp. nosnú tam kde nie je vlak. Lebo ak sa to bude takto non-stop posudzovať, tak desiatky rokov sa nič z fondov EÚ nedostane do BA a ani nič sa tu nezmení lebo celé Slovensko je hore riťou ak sa nejaké peniaze dajú na niečo v BA...
Peon
Sorry, že sem a že asi trápne otázky, ale rád by som vedel:
1) Videl som auto DP s nápisom "Pohotovost autobusy". Pokiaľ viem, v ČR sa používa slovo "dispečink" a tipujem, že aj "dopravní nehody", tak ako si mám vysvetliť toto? To je teda klasické auto dispečingu alebo nehodovka DP?
2) Ak je trendom na západe zvážanie na nosné linky (hlavne na metro), ako je potom možné, že taká 136-ka ide zo severu mesta cez širšie centrum mesta až na juh? Jej jazdná doba je až 70 minút (to sa nevyrovná ani našej 5-ke, 65-ke či 92-ke).
Spája síce stanice všetkých troch liniek metra, ale prečo až "cez celé mesto"?