Reakcia na: no.ev.di. #133006:
Ono to mas vcelku jedno. Otvor si cestovny neporiadok a nejaku zeleznicnefandovsku stranku a zistis, ze na drvivej vacsine neelektrifikovanych trati jazdia 810, nanajvys ich modernizovane verzie (v ktorych sa sedi este nepohodlnejsie) a SEST kusov 840-tok Slovensko nezachranilo, kdekolvek by jazdili, stale je to malo. Takisto tych 10 kusov 671-iek, ktore kupujeme, Slovensko z biedy nevytrhnu. Keby sa aspon remotorizovali a modernizovali 460/560-ky napr. po vzore ceskych 854, dost by sa zlepsil komfort aspon na lokalnych elektrifikovanych tratiach. Proste co si budeme navravat, malo toho kupuju.
Ale inak ja osobne by som prvú várku nasadzoval len na trať Plaveč - PO - KE - ČnT, nakoľko v Žiline im aspoň nejazdia plesnivé rozpadnuté pantografy
Papyr
80-rocny vodic presiel autom v protismere dialnicu od krematoria cez Sitinu a Lafranconi az do Petrzalky a prezil!
http://www.youtube.com/watch?v=L7YhVeI7oiY