Reakcia na: Jezo #132992:
						
			 CSS na Panónskej na priechode (PP) pri ŽST je kapitola sama o sebe. Táto signalizácia je riadená spoločne s križovatkou pri benzínovej pumpe. Križovatka je riadená v dynamickom režime (aký to nezvyk na Bratislavu), ale využitie tejto vymoženosti je vzhľadom na zaťaženie možné len večer a cez víkend. PP je riadený v "dynamickom" režime, ale v koordinácii s križovatkou. [A teraz to príde] Ak si na PP stlačíš tlačítko v správny čas, tak dostaneš zelenú, ale vtedy, keď to bude vhodné z pohľadu koordinácie pre vozidlá. Ak si stlačíš tlačítko v nesprávny čas, tak ju dostaneš až v ďašom cykle (t.j. cca 80 sekúnd). Ak si tlačítko nestlačíš, tak zelenú nedostaneš nikdy. Otázne teda je, načo je počas dňa taká "dynamika" dobrá, keď je z nej viac škody (zbytočné prestoje pre chodcov) ako úžitku (autá aj tak zastavia, ale až na križovatke).Pod pojmom správny čas je doba (medzičas) medzi tým, ako skončí zelená pre vozidlá v smere na Rusovce na PP a na križovatke (tuším 13 sekúnd). A netreba zabúdať ani na taký detail, že tlačítko na strane podchodu dosť často nefunguje (v tomto roku som odsledoval už 3 také obdobia) a tak si môžeš stláčať koľko chceš, ale kým nepôjde niekto z druhej strany tak máš smolu.
 nie je sranda sedieť/stáť na Bajkalskej, počuť ako vypne vodič motor a do autobusu sa tlačí ďalších 30 ľudí 
 a "večerné spoje" - žial kraj je tiež taký ako je... aspoň nejaké sezónne linky by zaviesť a dotovať mohli (Vinobranie v PK, Senecké leto a pod. )
						
						
Ike
Myslím si, že nemáš úplne pravdu... obzvlášť v tomto
"fakt je, že v menších sídlach sa nevyskytuje tak hojne "stredobod a jediný zmysel existencie vesmíru"
len takú otázočku... V súvislosti s rekonštrukciou diaľnice D1, či výstavbou mosta Sitina, si počul koľko negatívnych ohlasov od nebratislavčanov (okrem Trnavákov)? Podotázka: v súvislosti s výstavbou tunela Bôrik, Malé Karpaty, rekonštrukciou Strečna a pod. si počul koľko negatívnych reakcií od Bratislavčanov?
To isté môžme preniesť na výstavbu multifunkčnej športovej haly v Košiciach (ktorú tiež dotoval štát a nikomu nevadila) a v Bratislave (ktorú totálne spackala, ale v princípe ide o podobnú vec)?
(pozn. Dunča nerátaj, one je špecifický species ? )
Ja sledujem, že je to individuálne.
"tým aj oprávnenosti žiadať vysoký nadštandard v porovnaní s ľuďmi žijúcimi v nejakom inom kúte tejto bohom zabudnutej krajinky..."
Treba si položiť otázku, či sú klimatizované nové vozidla "vysoký nadštandard" alebo ten najzákladnejší štandard... ?podľa mňa to druhé...
treba si položiť otázku, či uprednostňovanie zdravého rozumu a odbornosti pred klientelizmom, korupciou a zvykovým konaním je "vysoký nadštandard"?
Toto nie je vec Bratislavčanov, aj Tatranci by chceli dvojkoľajnú trať do Popradu, aj Oravcom chýba po 20.00 spojenie s Námestovom a pod.
na Slovensku totiž nie je ani štandard...
a štve ma, keď ako obyvateľ mesta XY (Bratislava) vidím, že v iných mestách ZW (Poprad), či PQ (Považská Bystrica) to ide a v BA nie... štve ma, keď vidím, že v Jihomoravskom kraji sa dá zaviesť integrovaná doprava, kde človek nema 30 typov rôznych lístkov, rôzne pomenovanie zastávok a sú tam vytvorené prestupné uzly a pod....
Toto vôbec ale nesúvisí s príslušnoťou a trvalým pobytom...