Reakcia na: Ike #132991:
vôbec nie je OT, že čím viac spojov s menšími intervalmi, tým vehementnejšie sa dotknutí dožadujú ešte väčšieho počtu spojov a ešte menších intervalov... to je fakt evidentne súvisiaci s pocitmi nadradenosti nad všetkým a nad všetkými...korupcia a klientelizmus: to to zjavne bude OT, ale ja som s tým nezačal ? : máme kapitalizmus karpatského typu, ktorého typickou črtou je neúčasť slušných ľudí v politike. možno by aj chceli, ale v straníckom systéme nedostanú šancu. teda dostanú, ale až keď sú dotlačení do situácie buď-alebo. teda "zabudni na zásady a česť a podobné voloviny, sprav nejaké svinstvo (a tým sa staň vydieratelným)" alebo "zabudni na politickú kariéru". obávam sa, že systém približujúci sa k dokonalosti funguje bezchybne a prípadné trhlinky budú promptne opravené a spevnené ?
Ike
Myslím si, že nemáš úplne pravdu... obzvlášť v tomto
"fakt je, že v menších sídlach sa nevyskytuje tak hojne "stredobod a jediný zmysel existencie vesmíru"
len takú otázočku... V súvislosti s rekonštrukciou diaľnice D1, či výstavbou mosta Sitina, si počul koľko negatívnych ohlasov od nebratislavčanov (okrem Trnavákov)? Podotázka: v súvislosti s výstavbou tunela Bôrik, Malé Karpaty, rekonštrukciou Strečna a pod. si počul koľko negatívnych reakcií od Bratislavčanov?
To isté môžme preniesť na výstavbu multifunkčnej športovej haly v Košiciach (ktorú tiež dotoval štát a nikomu nevadila) a v Bratislave (ktorú totálne spackala, ale v princípe ide o podobnú vec)?
(pozn. Dunča nerátaj, one je špecifický species ? )
Ja sledujem, že je to individuálne.
"tým aj oprávnenosti žiadať vysoký nadštandard v porovnaní s ľuďmi žijúcimi v nejakom inom kúte tejto bohom zabudnutej krajinky..."
Treba si položiť otázku, či sú klimatizované nové vozidla "vysoký nadštandard" alebo ten najzákladnejší štandard... ?podľa mňa to druhé...
treba si položiť otázku, či uprednostňovanie zdravého rozumu a odbornosti pred klientelizmom, korupciou a zvykovým konaním je "vysoký nadštandard"?
Toto nie je vec Bratislavčanov, aj Tatranci by chceli dvojkoľajnú trať do Popradu, aj Oravcom chýba po 20.00 spojenie s Námestovom a pod.
na Slovensku totiž nie je ani štandard...
a štve ma, keď ako obyvateľ mesta XY (Bratislava) vidím, že v iných mestách ZW (Poprad), či PQ (Považská Bystrica) to ide a v BA nie... štve ma, keď vidím, že v Jihomoravskom kraji sa dá zaviesť integrovaná doprava, kde človek nema 30 typov rôznych lístkov, rôzne pomenovanie zastávok a sú tam vytvorené prestupné uzly a pod....
Toto vôbec ale nesúvisí s príslušnoťou a trvalým pobytom...